Jump to content

Een txd mapviewer ?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een tijdje terug een programma gahad (weet niet meer hoe die heet) het was iets met txd map vieuwer.

daarmee kon je in het spel gta sa rondvliegen zeg maar en kon je alle dingen zien die niet bewegen.

en zo kon je de naam opzoeken van een txd voorwerp of zo iets zodat je deze kunt opzoeken met txd workshop.

en daarna bewerken/modden.

Maar ik weet niet meer hoe dit programma heet en weet wel dat ik hem hier ergens op het forum heb gedownload in een topic over mods installeren/maken.

Dus kan iemand mij verder aan dit programmatje helpen?

Alvast bedankt _O_

Bewerkt: door sjors12345
Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb een tijdje terug een programma gahad (weet niet meer hoe die heet) het was iets met txd map vieuwer.

daarmee kon je in het spel gta sa rondvliegen zeg maar en kon je alle dingen zien die niet bewegen.

en zo kon je de naam opzoeken van een txd voorwerp of zo iets zodat je deze kunt opzoeken met txd workshop.

en daarna bewerken/modden.

Maar ik weet niet meer hoe dit programma heet en weet wel dat ik hem hier ergens op het forum heb gedownload in een topic over mods installeren/maken.

Dus kan iemand mij verder aan dit programmatje helpen?

Alvast bedankt _O_

Ik denk dat je de Map Viewer bedoelt? Die kun je >>hier<< downloaden. Als het hem niet is kun je eens op google zoeken, bij mij was de eerste link meteen goed. :)

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Geplaatst:

Het is heel simpel. Je moet één bestandje bijmaken en dan kun je het gebruiken. Als je alle standaardbestanden van mapviewer ergens neergezet hebt, open je Kladblok. In Kladblok typ je op de eerste regel waar jij je GTA geïnstalleerd hebt staan. Zoiets dus:

C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas

Op regel 2 en 3 kun je bijvoorbeeld typen waar je GTA VC en III hebt geïnstalleerd, want daar werkt het programma ook mee. Je kunt maximaal 4 regels gebruiken, maar het werkt alleen met III/VC/SA.

Nu sla je het bestand zo op, dat het bestand games.cfg heet. Pas daarbij op, dat je bij "Opslaan als type" hebt staan "Alle bestanden" en niet "Tekstbestand". Als er tekstbestand staat, sla je het op als games.cfg.txt en dan heb je er niks aan.

Hier zie je wat er precies moet staan in die vakjes: post-64843-1197916705.jpg

Het opgeslagen bestand zet je in dezelfde map als waar je de rest van de MapViewer hebt staan. Met F1 laad je de map van de GTA die je op de eerste regel hebt ingevoerd, met F2 de 2e, met F3 de 3e en met F4 de 4e.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...