ElProempie Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 (bewerkt) Als ik GTA SA opstart hoor ik wel de intro geluiden maar mijn monitor geeft aan: Out of Range. Ik heb een Targa Visionary 19" LCD scherm. Ik heb ook al verschillende dingen geprobeerd bij de settings van mijn ATI kaart. Weet iemand of dit probleem verholpen kan worden? Hij heeft het altijd gedaan op mijn oude pc. Alvast Bedankt. Bewerkt: 17 december 2007 door ElProempie Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Hmm dan zou het mischien wel aan je Videokaart kunnen liggen, wat voor soort Videokaart heb je? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 De fout zit hem hoogstwaarschijnlijk in de resolutie, deze staat misschien op een stand die je monitor niet aankan/ondersteund. Mocht je in het menu van het spel kunnen komen, dan kun je dit handmatig aanpassen in de opties. Daarnaast kun je ook proberen de resolutie waarop Windows draait te veranderen (dus via het bureaublad). Tot slot kan het nooit kwaad de nieuwste drivers van je videokaart te installeren, deze kun je waarschijnlijk wel vinden op de site van Ati of NVidia, afhankelijk van het soort kaart. Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.