.Levi. Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Geplaatst: 21 december 2007 Ik zal je signature wel even beoordelen. Ik zal als eerst even beginnen over de kleur van de signature. De kleur is niet echt spectaculair, de lucht is gevuld met 1 kleur wat ik een saaie uitstraling vind geven. Ik zou een wat gele zandachtige kleur geven aan de signature. Om de lucht een effectje te geven zal ik een soort van zonnestraling toevoegen, probeer eens wat met de lensflare filter uit of met de colorbalance en dan bij de Highlight kijken. Ik weet niet of je de render er zelf hebt opgeplakt of dat het bij de stock hoort, in ieder geval ziet het er wat hoekig uit rondom zijn helm en op zijn rug, probeer dit wat smoother te maken. De border had ik dun gelaten het leid namelijk teveel af. De tekst had je beter een plekje onderin kunnen geven. Probeer nog wat aan deze dingen te werken. Voornamelijk aan de kleuren. Succes verder. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.