jab Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 hoe kom je bij de andere eilanden wat moet je er voor doen? Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 (bewerkt) Volgens mij zijn er geen andere eilanden, alleen kan je wel naar Liberty City(als iemand kan uit leggen leg A.U.B) ff uit voor jab) maar verder zijn er geen eilanden. Tijmentje5 Bewerkt: 17 december 2007 door tijmentje5 Reageren
Donwell Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 (bewerkt) In feite zijn er in GTA San Andreas geen andere 'eilanden'. In GTA San Andreas heb je verschillende steden, met de namen 'Los Santos', 'San Fierro' en 'Las Venturas'. Deze zijn in het begin van het spel afgesloten en worden pas geopend na een bepaalde missie. Om naar de stad 'San Fierro' te gaan moet je de missie 'The Green Sabre' hebben gedaan, en om er winkels open te krijgen moet je de missie 'Are you going to San Fierro' hebben voltooid. Om vervolgens naar Las Venturas te gaan moet je de missie 'Yay Ka-Boom-Boom' hebben voltooid in San Fierro, en om er winkels open te krijgen moet je volgens mij 'Fender Ketchup' hebben gedaan. Om tot slot weer terug naar 'Los Santos' te gaan, moet je de missie 'A Home In The Hills' hebben voltooid. Edit@hieronder: Bedankt, die was ik vergeten. Bewerkt: 17 december 2007 door Donwell Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Om tot slot weer terug naar 'Los Santos' te gaan, moet je de missie 'A Home In The Hills' hebben voltooid. Even als aanvulling: je kunt wel terug naar Los Santos, alleen de storyline gaat nog niet terug. Reageren
GTA freakje Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Ja kan als het goed is vanaf Are you going to San Fierro, naar San Fierro. EDIT@donwell:volgens mij kan je vanaf the green sabre naar de badlands. En zoals donwell al zei, vanaf Yay-ka-boom-boom kan je naar the desert(dacht ik) en na de flying school kan je naar Las venturas. Ben je bezig met A home in the hills, dan ben je begonnen aan de return to Los santos missies. Verbeter fouten in mijn post als ik ze heb gemaakt. GTA freakje Reageren
Cabyon Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Ehh. GTA-Freakje, de flyning school is in Las Venturas. Reageren
Donwell Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Vanaf 'The Green Sabre' kun je inderdaad naar de Badlands, maar vanaf daar is San Fierro niet afgesloten en kun je dus direct door naar San Fierro. Pas na 'Are You Going To San Fierro' zijn de winkels er ook open. Reageren
joppie Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Ehh. GTA-Freakje, de flyning school is in Las Venturas. Flying school is in de Desert... heb je deze voltooid, krijg je een telefoontje en daarna kan je naar LV volgens mij... Reageren
Picaku Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Neej, als het desert open is is LV ook open, als de badlands open zijn is SF ook open. Probeer maar eens uit. Reageren
_niickk Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 bestaat hier ook geen mod voor? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 bestaat hier ook geen mod voor? Ja, als je de nOObmode instaleert kan je een 'Opened Up' versie instaleren. Hierdoor worden, als je new game start, de blokkades verwijderd en kun je overal naar toe. Er is ook nog een gewone opened up mod, zonder de nOObmode. Deze is >>hier<< te downloaden. Reageren
_niickk Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 bestaat hier ook geen mod voor? Ja, als je de nOObmode instaleert kan je een 'Opened Up' versie instaleren. Hierdoor worden, als je new game start, de blokkades verwijderd en kun je overal naar toe. Er is ook nog een gewone opened up mod, zonder de nOObmode. Deze is >>hier<< te downloaden. okey dank je. alleen er is 1 probleempje k snap geen bal van die mods maar zal het proberen Ik heb nog een vraagje mischien kan iemand me helpen? ik heb sinds 1 uurtje san andreas op de PC en wil multiplayer gaan doen alleen, als je die installeerd kan je dan daarna ook nog gewoon het verhaal zelf spelen? gewoon zonder al die andere multiplayers bedoel ik dan? Reageren
Donwell Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Met de multiplayer kun je nog altijd de verhaallijn spelen, er komt alleen wat bij; voor de rest wordt er een apart programma geïnstalleerd. Kijk voor SA-MP dit topic eens door. Voor de andere multiplayer, MTA, is dit eigenlijk hetzelfde proces, ietsje anders, maar voor de rest prima te doen. Het nadeel met MTA is dat het vrijwel alleen racen is, je kunt verder ook niet uitstappen uit een auto. Voor MTA moet je hier even kijken. Reageren
_niickk Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Met de multiplayer kun je nog altijd de verhaallijn spelen, er komt alleen wat bij; voor de rest wordt er een apart programma geïnstalleerd. Kijk voor SA-MP dit topic eens door. Voor de andere multiplayer, MTA, is dit eigenlijk hetzelfde proces, ietsje anders, maar voor de rest prima te doen. Het nadeel met MTA is dat het vrijwel alleen racen is, je kunt verder ook niet uitstappen uit een auto. Voor MTA moet je hier even kijken. oke dank je Reageren
Picaku Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 SA-MP is gewoon een apart programma. San andreas blijft gewoon normaal. Als je SA-MP opstart en je gaat spelen, heeft dat geen bijwerking voor San Andreas zelf. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.