Jump to content

Een hele lijst MP3's van album wijzigen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb vaak op mijn MP3 (Philips GoGear) dat ik moet erg moet zoeken naar een nummer. Dus ik wilde jullie vragen of jullie een manier weten of ik op mijn PC een hele lijst met MP3's in één keer dezelfde album te geven, en natuurlijk ook naam.

Alvast bedankt ;)

Geplaatst:
Ik heb vaak op mijn MP3 (Philips GoGear) dat ik moet erg moet zoeken naar een nummer. Dus ik wilde jullie vragen of jullie een manier weten of ik op mijn PC een hele lijst met MP3's in één keer dezelfde album te geven, en natuurlijk ook naam.

Alvast bedankt ;)

Als het goed ik als je je mp3 speler erin doet dan komt er in deze computer een pictorgram gogearF ofzoiets en als je het daarin plakt moet het gewoon goed zijn, als je teminste nummer voor nummer doet :7

Geplaatst:

Nee, zo bedoel ik het niet. Ik bedoel dat ik op mijn Philips Gogear dan nog moet zoeken naar het nummer. Dan staat ie weer bij unkown artiest, dan maakt ie opeens nog een extra artiest aan (bijv. : Red Hot Chilli Peppers, Red Hot Chilli Peppers. 2 keer dus.)

Dat bedoel ik dus ^^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...