.:TOM:. Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Ik heb dus een aantal cd's staan in mp3 maar ik wil deze allemaal in 1 grote mp3 kappen Hoe Tom Maybe i'll release my Ultimate Jumpstyle Megamix then [/font] Reageren
Woetsha Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 (bewerkt) Met het programma Windows Movie Maker zou het normaal gezien wel moeten lukken. Kijk even bij programma's of je dit programma al hebt of anders kan je het hier gratis legaal downloaden. Bewerkt: 17 december 2007 door Woetsha Reageren
Preddy Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Volgens mij kan Windows Movie Maker niet exporteren als mp3 maar alleen als filmpjes, dus daar schieten we niet zoveel mee op. Een beter alternatief is volgens mij Audacity, geheel gratis te downloaden en het programma kan in MP3 en WAV exporteren. Volgens mij is het ook niet zo heel moeilijk te doen, even alle liedjes importeren en dan kopiëren/plakken in één bestand. Wanneer je het wilt opslaan zul je nog een bestandje nodig hebben, die kan je hier vinden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.