Jump to content

Cheatmeter

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal ik zit met een een probleem(pje).

Ik heb een warning! als ik save, en nu is mijn vraag, hoe kan ik de cheatmeter weer op nul komma nop zetten? Happy New year groeten,

Point 48 :*D

Geplaatst:

Dit kan je dus niet op 0 zetten. Maar als je geen riot cheat hebt gebruikt is er niks aan de hand hoor. Maar als je niet wil cheaten moet je overnieuw beginnen. Of als je nog in game bent de cheat opnieuw invoeren. Zo de-activeer je hem. Met de riot cheat kan dit niet.

Geplaatst: (bewerkt)

Er is maar één Riot Cheat, en die activeer je met 'STATEOFFEMERGENCY', als ik me niet vergis. :) De-activeren kun je deze dus niet. ;)

Voor de rest is vrijwel elke andere cheat te de-activeren.

Edit:

Iets te snel.. Ik zie dat je hem op de PS2 hebt, daarmee activeer je hem met 'Down Left Up Left X R2 R1 L2 L1'. ;)

Edit@Bling:

Oops.. :$

Bewerkt: door Donwell
Geplaatst: (bewerkt)

Helaas heb je SA voor de PS2, anders kon je de cheatmeter makkelijk

op 0 zetten.

De Riot cheat heeft geen enkel beïnvloeding op mijn SA op de PC.

Integendeel, ik gebruik m altijd en save het :D

Maar op de PS2 :t

Helaas...

Bewerkt: door GTA_XP
Geplaatst:
Er is maar één Riot Cheat [..]
Niet helemaal waar. Er zijn maar liefst vier Riot-cheats, waarvan er twee ook met de PS2-versie beschikbaar zijn.
  • Voetgangers vallen je aan: cheat2vc6.png
  • Voetgangers vallen je aan met Rocket Launcher: X (niet voor de PS2-versie beschikbaar).
  • Voetgangers vallen elkaar aan met golfstick: X (niet voor de PS2-versie beschikbaar).
  • Voetgangers vallen elkaar aan: cheat3xm9.png

Mocht je (topicstarter) deze cheats even uit willen proberen, dan raad ik je aan, zoals ook door anderen al werd gezegd, na het activeren van deze cheats niet te saven. Wel schijnt er een glitch in de PS2-versie van het spel te zitten die de werking van de Riot-cheat weer uit zou moeten schakelen, maar het fijne weet ik er ook niet precies van. Lees daar hier meer over.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...