_MaRc_ Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 :blink: :blink: Een vriend van mij is net zow ver als mij maar hij kan wang cars al kopen en daarbij kan hij oook in de haven auto's verzamelen op zown krijtbord... maar bij mij kan ik wang car's nog niej kopen kan iemand mij helpen?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 Wang Cars kan je kopen als je de driving school hebt uitgespeeld. Dan krijg je 4 nieuwe missies van Cesar en kun je aan tournamenten meedoen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_MaRc_ Geplaatst: 13 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 Wang Cars kan je kopen als je de driving school hebt uitgespeeld.Dan krijg je 4 nieuwe missies van Cesar en kun je aan tournamenten meedoen -slotje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 Wang Cars kan je kopen als je de driving school hebt uitgespeeld.Dan krijg je 4 nieuwe missies van Cesar en kun je aan tournamenten meedoen -slotje @ Marc, Ik zie dat je 2e × topic op ' slot ' probeerd te krijgen maar jij mag/kan dat niet... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 @ Marc,Ik zie dat je 2e × topic op ' slot ' probeerd te krijgen maar jij mag/kan dat niet... Idd, dat kunnen alles Mega-leden als ze zelf het topic gestart zijn, moderators als het hun forum is en godmods en admins overal. Bij deze dus het gewenste slotje. PS kijk ook even hier Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts