Jump to content

Snel geld verdienen


Die Hard

Recommended Posts

Eejj Forumgenootjes. :bonk:

Ik zit pas in het begin van het spel en ik wil die Spand Express opslaan in een garage. Het probleem is alleen dat ik niet aan genoeg geld kom, ik heb $7000 nodig en ik zit nu rond de $1000, ik heb dus nog zo'n $6000 nodig. Ik heb al gezocht naar mijn probleem maar ik kon niets vinden. Ik heb ook al geprobeerd het geld van vermoorde mensen op te rapen maar dan ben ik nog 2 weken bezig. Hoe kan ik nu snel geld verdienen?

Hopelijk kunnen jullie me helpen!

Greets :cya:

GTA GG :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Als hij nog in het begin van het spel zit, denk ik niet dat Vigilante missies hem snel geld op kunnen leveren, om er veel geld mee te verdienen, heb je wel een Rhino of Hunter nodig, en die heb je in het begin niet. De snelste manieren in het begin zijn volgensmij; taxi-missies doen, en blijven doen, zodat je op een gegeven moment echt gaat profiteren van de bonussen na elke 5 fares. Verder zijn er niet echt dingen die je in het begin veel geld op kunnen leveren, aangezien de submissies die dat doen pas later in het spel vrijgespeeld worden. Dus ik zou adviseren om (als je geduld hebt) taximissies te gaan doen. Alleen moet je dan wel heel veel geduld hebben. Maar na 50 fares heb je geld zat. Je hebt dan al zo'n $27.000, en dat is genoeg om een paar garages te kopen.

Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

Ok! Bedankt voor de tips, ik denk dat ik maar gewoon de Taxi missies ga doen. Want die missies met de Spand Express zijn al heel snel. Ik geloof na vier missies al. En de missies daarvoor verdien je niet zoveel geld, volgens mij bij de 1e $100 ofzo en bij de 2e $200. Daarna komen die missies al.

Bedankt voor de tips!

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt ook "Cone Crazy" doen. Want iedere keer als je je record verbeterd wordt het bedrag verdubbeld dus als je in het begin effe alles snel haald en bij de laatste checkpoint wacht totdat de tijd bijna op is pak je hem en zo doe je dat de hele tijd om je record te zien verbeteren. En na elk record heb je 1 seconde minder om het mee te doen. En zo heb je dan in 6 keer $6400 verdiend

Link to comment
Delen op andere websites

nooit van cheats gehoord :bonk:

Nooit gehoord dat er geen cheats zijn waarmee je geld krijgt?

In tegenstelling tot andere GTA's heeft Vice City geen cheat om geld te krijgen. En misschien wilde de topicstarter wel helemaal geen cheats gebruiken, wie weet?

Over 'Cone Crazy', duurt dat niet heel erg lang voor je er echt aan ga verdienen? Je moet namelijk elke keer weer van het dak af, weer terugkomen, hopen dat de Stallion er staat en ga zo maar door. $6400 heb je met taximissies al na ongeveer 20 fares verdiend, volgensmij duurt dat korter. En Cone Crazy valt op een gegeven moment niet meer te verbeteren in praktijk. (Theorie kan het altijd 1 seconde korter natuurlijk)

Link to comment
Delen op andere websites

Over 'Cone Crazy', duurt dat niet heel erg lang voor je er echt aan ga verdienen? Je moet namelijk elke keer weer van het dak af, weer terugkomen, hopen dat de Stallion er staat en ga zo maar door. $6400 heb je met taximissies al na ongeveer 20 fares verdiend, volgensmij duurt dat korter. En Cone Crazy valt op een gegeven moment niet meer te verbeteren in praktijk. (Theorie kan het altijd 1 seconde korter natuurlijk)

Wat bedoel je met "Je moet namelijk elke keer weer van het dak af, weer terugkomen"? die parcours is alleen op hetzelfde dak maar er hoeft niet perse een stallion te staan als je gewoon een stallion bij je hebt kun je hem op de begin van het pijl zetten en dan uit en dan weer in stappen en dan begint hij gewoon weer.

Vergeet niet dat er na elk nieuw record het bedrag wordt verdubbeld en je doet er maar 15 sec en minder over doet per parcours.

Bewerkt: door pasgal
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals hierboven al is gezegd, zijn er verschillende zijmissies waarmee je een pakket geld kunt verdienen. De makkelijkste zijmissies in het begin van het spel zijn de 'Firefighter', 'Pizza Boy', 'Paramedic', 'Top Fun(?)' en de 'Unique Jumps', 'Rampages' en 'Coin Coil'. Voor een goede uitleg raad ik je aan eventjes in het inhoudsblok te kijken onderaan deze pagina van WikiGTA te kijken. Daar zie je alle genoemde dingen terug en krijg je er een uitleg over. :Y

Verder wens ik je veel succes. :Y

Bewerkt: door Donwell
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet niet vergeten dat de speler in het begin van het spel zit. Meestal hebben mensen die in het begin van het spel zitten nog niet echt handigheid ontwikkelt met het besturen van voertuigen, waardoor veel van de bovenstaande afvallen omdat ze gewoonweg te moeilijk zijn. Bij de taxi-missies is dit bijna niet het geval omdat je duidelijk veel meer tijd krijg dan je nodig heb. Ik weet nog dat ik de Ambulance-missies eerst voor onmogelijk hield, terwijl ik hem nu bij wijze van spreke met m'n ogen dicht kan. Maargoed, als iemand tips nodig heeft is het niet echt behulpzaam om daar een disucssie over te gaan voeren, als hij ze gewoon allemaal doet, krijgt hij vast wel genoeg geld binnen om een garage te kopen en de Spand Express op te slaan zoals zijn bedoeling was.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt allemaal voor de reacties!

Ik heb inmiddels het geld al binnen, ik heb het met de Taxi Missies gedaan. Ik wil zowiezo ook niet cheaten. Want ik speel het zonder cheats. Trouwens, met het besturen van de auto's ben ik al best goed. ^_^ Ik speel het spel ook al een tijdje maar ik had nooit echt zin om de missies te doen, maar na dat ik GTA: SA had uitgespeeld wilde ik Vice City ook meteen uitspelen. :puh: Nu vind ik Vice City ook een stuk leuker. :Y

Nou ja, in ieder geval iedereen bedankt voor de reacties!

Edit: Ik heb nu trouwens de Spand Express ook al opgeslagen, dus dat is ook gelukt.

Bewerkt: door GTA Ganggast
Link to comment
Delen op andere websites

Lastig, lastig..

Als je eenmaal wat cash hebt moet je eigenlijk een bedrijf kopen die je veel geld oplevert.

Ik koop als eerste bedrijf altijd de Import/export garage en verzamel dan gaandeweg alle wagens die je moet verzamelen in de 5 garages (geloof ik) waarna je redelijk snel alle autolijsten kan afronden waardoor de cashflow vrij rap oploopt en je telkens als bonus een nieuw leuk model wagen krijgt.

Vind dit altijd wel een goede basis om verder mee te gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen ging het hier om iemand die bij de derde missie van het spel was, namelijk Jury Fury. Dan duurt het nog heel lang voordat je ook maar kunt gaan denken aan bedrijven kopen. Om het dan nog over een "goede basis" te hebben vind ik vergezocht, aangezien het spel zijn einde dan al begint te naderen.

Maar je hebt wel gelijk dat het lastig is om dan al een bedrijf te kopen, zeker, is mij nog nooit gelukt.

Link to comment
Delen op andere websites

ga in een tank zitten en rijd alle auto's aan stront, de politie volgt je maar je krijgt hier heel veel geld mee. bwaaam chicca au au! :tu:

In het begin van het spel aan een tank komen is uitgesloten, en de persoon in kwestie wil niets met cheats te maken hebben. (waar ik hem groot gelijk in geef :Y ) Ik weet eigenlijk zelfs niet dat je gelijk hebt, het is een tijd geleden. Bij GTA3 weet ik zeker dat je een beetje geld krijgft bij elke botsing, ontploffing; maar ik weet niet zeker of dit ook in Vice City het geval is?....

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...