Jump to content

Missies Overnieuw Doen


Capodaano

Recommended Posts

Hee wat ik vooral bij GTA VC, III & SA had was dat als ik Mission Failed had door Wasted of Busted dat ik de savegane weer helemaal opnieuw moest loaden omdat ik geen nieuwe wapens wou kopen en armor.

Hopelijk zit er in IV een Retry optie zoals Saint's Row die had. Als ie Failed is dat er gewoon wordt gevraagd of je de missie wilt opnieuw doen. Is zeker minder irritant. Wat denken jullie daarvan?

Bewerkt: door De Plag
Link to comment
Delen op andere websites

ik ben niet zoon type die zijn eigen spillen kapot gooit :puh: . zonde van je aparauur toch?

maar in ieder geval volgens mij is de ergenis er al, als je dood bent tegen het einde aan. en dan maakt retry optie of klein stukje rijden toch ook geen verschil meer.

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Ja is wel handig. Dan moet je ten eerste geen savegame meer reloaden waardoor je je kills en wapen upgrades gedurende de missie niet kwijt bent en dan moet je niet helemaal terug naar het begin van de missie rijden

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...