Capodaano Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 (bewerkt) Hee wat ik vooral bij GTA VC, III & SA had was dat als ik Mission Failed had door Wasted of Busted dat ik de savegane weer helemaal opnieuw moest loaden omdat ik geen nieuwe wapens wou kopen en armor. Hopelijk zit er in IV een Retry optie zoals Saint's Row die had. Als ie Failed is dat er gewoon wordt gevraagd of je de missie wilt opnieuw doen. Is zeker minder irritant. Wat denken jullie daarvan? Bewerkt: 17 december 2007 door De Plag Reageren
nationalist Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Ja dat zou zeker een leuke optie zijn Maar volgens mij gaat het er niet inzitten, net zoals de vorige Reageren
danielb Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 dat vindt ik dus geen leuke optie, daar wordt het veel te makkelijk van. GTA heeft trouwens een ''load game'' functie dus ik zou niet weten waarom je hem helemaal opnieuw zou opstarten? Reageren
Capodaano Geplaatst: 17 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2007 (bewerkt) Laden dan, dat bedoel ik Bewerkt: 17 december 2007 door De Plag Reageren
danielb Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 dat is 10 seconden werk dat is dus niet zo erg. je moet er wel weer even heen rijden, maar dat is het spel Reageren
Capodaano Geplaatst: 17 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Maar toch is het handiger en dan gooi je minder snel je controller weg uit ergenis omdat iets niet lukt Reageren
IV trailer Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 (bewerkt) ik ben niet zoon type die zijn eigen spillen kapot gooit . zonde van je aparauur toch? maar in ieder geval volgens mij is de ergenis er al, als je dood bent tegen het einde aan. en dan maakt retry optie of klein stukje rijden toch ook geen verschil meer. Bewerkt: 17 december 2007 door IV trailer Reageren
michaelfivez Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Ja is wel handig. Dan moet je ten eerste geen savegame meer reloaden waardoor je je kills en wapen upgrades gedurende de missie niet kwijt bent en dan moet je niet helemaal terug naar het begin van de missie rijden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.