kristof01 Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 (bewerkt) Men eerste functioneel programmatje! Gelieve de .vbs files en codes niet te rippen zonder mijn toestemming! Werk alleen voor IE! Download! Gelieve te zeggen wat je er van vind en in wat je je titelbalk hebt gewijzigt . Disclaimer: GTAGames.nl/GTAForum.nl is niet verantwoordelijk voor eventueel geleden schade aan het besturingssysteem, en/of verlies van bestanden, door het downloaden/gebruik van het programma. Alle verantwoordelijkheid ligt bij de eindgebruiker van het programma. Hier een voorbeeldje van het eindresultaat: Bewerkt: 18 december 2007 door kristof01 Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Vragen: 1. Wat doet het? 2. Screenshots? 3. Mirrors? Klinkt hard maar ik ga het niet downloaden, vooral niet als ik niet weet wat het is. Draait het op XP? Is het in het Nederlands? Wat voor Systeem heb je er voor nodig? Reageren
Think Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Op het eerste zicht zie ik niets, nu maar hopen dat ik geen virus heb gedownload . Reageren
kristof01 Geplaatst: 17 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Hier is een screenshot. En het "programma" draait op alles! En wat het doet heb ik als gezegt hé . Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Als ik raden mag heb je een soort script gemaakt waarmee je register wijzigingen kan maken voor elk bepaald programma? Reageren
Arthis Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 moet je daar voor betalen? Het ziet er leuk uit! orgineel idee om zo´n progamma te schrijven. Kan je bijvoorbeeld je internet een naam geven als: flikkernet Reageren
kristof01 Geplaatst: 17 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2007 (bewerkt) moet je daar voor betalen?Het ziet er leuk uit! orgineel idee om zo´n progamma te schrijven. Kan je bijvoorbeeld je internet een naam geven als: flikkernet Compleet gratis En als jij wilt surfen op flikkernet, ik hou je niet tegen . Als ik raden mag heb je een soort script gemaakt waarmee je register wijzigingen kan maken voor elk bepaald programma? Het is een script ja, maar wat je nu allemaal zegt begrijp ik niet hoor, dit is nog maar m'n eerste "programmatje". Heb je het trouwens al gedownload? Het is eigenlijk zo simpel als 1 + 1, maar ik vind van mezelf dat het gewoon orgineel is gevonden, en ik wou het met jullie delen . Bewerkt: 17 december 2007 door kristof01 Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Ik bedoel hier mee dat er een andere optie is die je toepassingen zoals Title balken via het register te veranderen. Dit doe je als volgt: Start => Uitvoeren => Regedit. Nu zit je in het registeren, als je de juiste sleutel uit het register wijzigt heb je hetzelfde effect, alleen jouw programma lijkt me makkelijker dan het Register, het register is ook meer voor gevorderden, 1 verkeerde wijziging kan fatale gevolgen hebben. Reageren
kristof01 Geplaatst: 17 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Ik bedoel hier mee dat er een andere optie is die je toepassingen zoals Title balken via het register te veranderen.Dit doe je als volgt: Start => Uitvoeren => Regedit. Nu zit je in het registeren, als je de juiste sleutel uit het register wijzigt heb je hetzelfde effect, alleen jouw programma lijkt me makkelijker dan het Register, het register is ook meer voor gevorderden, 1 verkeerde wijziging kan fatale gevolgen hebben. a=inputbox("Waar wil je de titelbalk van Internet Explorer naar veranderen?","Titelbalk wijzigen - By Kristof01","Microsoft Internet Explorer") Set shl = CreateObject("Wscript.shell") Shl.RegWrite "HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\Window Title",""+a If (a) = Cancel Then Wscript.Quit msgbox "Uw titelbalk is succesvol gewijzigt.",0+ 0,"Succesvol! - By Kristof01" lijkt me redelijk onschuldig hé . Reageren
Mister.X Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Heel leuk zo programma. Nu surf ik niet meer op die Firefox! Reageren
Woetsha Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Heel leuk zo programma. Nu surf ik niet meer op die Firefox!Volgens mij werkt het alleen bij Internet Explorer ! Reageren
Mister.X Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Heel leuk zo programma. Nu surf ik niet meer op die Firefox!Volgens mij werkt het alleen bij Internet Explorer ! Daarom zeg ik het! Reageren
Ewoud Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 (bewerkt) start => uitvoeren => gpedit.msc en dan ergens tussen de instellingen van IE Windows XP Pro only, kijk uit met wat je aanpast want het zijn de groeps policies van je computer. Bewerkt: 17 december 2007 door Ewoud Reageren
kristof01 Geplaatst: 17 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Dan is mijn progje toch veel makkelijker, hé Ewoud ! Reageren
T@rget Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Het is niet mogelijk voor Firefox, niet omdat dit programmatje het niet ondersteund maar omdat het zowiezo nergens te doen is in het register, ik heb wat rond gezocht en je kunt de Window title van Firefox niet veranderen, helaas Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.