Jump to content

Titelbalk changer

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Men eerste functioneel programmatje! Gelieve de .vbs files en codes niet te rippen zonder mijn toestemming! Werk alleen voor IE!

Download!

Gelieve te zeggen wat je er van vind en in wat je je titelbalk hebt gewijzigt :D .

Disclaimer:

GTAGames.nl/GTAForum.nl is niet verantwoordelijk voor eventueel geleden schade aan het besturingssysteem, en/of verlies van bestanden, door het downloaden/gebruik van het programma. Alle verantwoordelijkheid ligt bij de eindgebruiker van het programma.

Hier een voorbeeldje van het eindresultaat:

post-32060-1197922856.jpeg

Bewerkt: door kristof01
Geplaatst:

Vragen:

1. Wat doet het?

2. Screenshots?

3. Mirrors?

Klinkt hard maar ik ga het niet downloaden, vooral niet als ik niet weet wat het is.

Draait het op XP? Is het in het Nederlands? Wat voor Systeem heb je er voor nodig?

Geplaatst:

Hier is een screenshot. En het "programma" draait op alles! En wat het doet heb ik als gezegt hé ;) .

post-32060-1197917781.jpeg

Geplaatst:

Als ik raden mag heb je een soort script gemaakt waarmee je register wijzigingen kan maken voor elk bepaald programma?

Geplaatst:

moet je daar voor betalen?

Het ziet er leuk uit!

orgineel idee om zo´n progamma te schrijven.

Kan je bijvoorbeeld je internet een naam geven als: flikkernet :bonk:

moet je daar voor betalen?

Het ziet er leuk uit!

orgineel idee om zo´n progamma te schrijven.

Kan je bijvoorbeeld je internet een naam geven als: flikkernet :bonk:

Compleet gratis :puh: En als jij wilt surfen op flikkernet, ik hou je niet tegen :puh: .

Als ik raden mag heb je een soort script gemaakt waarmee je register wijzigingen kan maken voor elk bepaald programma?

Het is een script ja, maar wat je nu allemaal zegt begrijp ik niet hoor, dit is nog maar m'n eerste "programmatje". Heb je het trouwens al gedownload? Het is eigenlijk zo simpel als 1 + 1, maar ik vind van mezelf dat het gewoon orgineel is gevonden, en ik wou het met jullie delen :) .

Bewerkt: door kristof01
Geplaatst:

Ik bedoel hier mee dat er een andere optie is die je toepassingen zoals Title balken via het register te veranderen.

Dit doe je als volgt:

Start => Uitvoeren => Regedit.

Nu zit je in het registeren, als je de juiste sleutel uit het register wijzigt heb je hetzelfde effect, alleen jouw programma lijkt me makkelijker dan het Register, het register is ook meer voor gevorderden, 1 verkeerde wijziging kan fatale gevolgen hebben.

Geplaatst:
Ik bedoel hier mee dat er een andere optie is die je toepassingen zoals Title balken via het register te veranderen.

Dit doe je als volgt:

Start => Uitvoeren => Regedit.

Nu zit je in het registeren, als je de juiste sleutel uit het register wijzigt heb je hetzelfde effect, alleen jouw programma lijkt me makkelijker dan het Register, het register is ook meer voor gevorderden, 1 verkeerde wijziging kan fatale gevolgen hebben.

a=inputbox("Waar wil je de titelbalk van Internet Explorer naar veranderen?","Titelbalk wijzigen - By Kristof01","Microsoft Internet Explorer") 
Set shl = CreateObject("Wscript.shell") 
Shl.RegWrite "HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\Window Title",""+a
If (a) = Cancel Then Wscript.Quit
msgbox "Uw titelbalk is succesvol gewijzigt.",0+ 0,"Succesvol! - By Kristof01"

lijkt me redelijk onschuldig hé :puh: .

Geplaatst:
Heel leuk zo programma. Nu surf ik niet meer op die Firefox!
Volgens mij werkt het alleen bij Internet Explorer !
Geplaatst:
Heel leuk zo programma. Nu surf ik niet meer op die Firefox!
Volgens mij werkt het alleen bij Internet Explorer !

Daarom zeg ik het! :puh:

start => uitvoeren => gpedit.msc en dan ergens tussen de instellingen van IE

Windows XP Pro only, kijk uit met wat je aanpast want het zijn de groeps policies van je computer.

Bewerkt: door Ewoud
Geplaatst:

Het is niet mogelijk voor Firefox, niet omdat dit programmatje het niet ondersteund maar omdat het zowiezo nergens te doen is in het register, ik heb wat rond gezocht en je kunt de Window title van Firefox niet veranderen, helaas

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...