Fbi-Crew Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Ik heb san andreas al 2 keer gekocht en toe deed hij het niet want, je klikt dan op het icoontje en dan zie je en scherm met San Andreas en dan stopt hij dus ik ging vragen wat er aan de hand kan zij ze zeggen dat de computer het niet aan kan dus mijn vraag is kann je je computer verbeteren zodat je het gwn kan spelen Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 (bewerkt) Probeer het als eerst opnieuw te instaleren, als dat niet werkt ligt het waarschijnlijk aan de videokaart. Als er nog iets anders is wil ik het graag horen. Tijmentje5 Bewerkt: 17 december 2007 door Tijmentje5 Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 ze zeggen dat de computer het niet aan kan Om dit te controleren kun je even het volgende doen; 1. Ga naar start; 2. Klik met je rechtermuisknop op Deze Computer; 3. Klik op Eigenschappen. Je komt dan in het zogenoemde "Systeemeigenschappen". Dan klik je op het tabblad "Algemeen" (meestal staat ie dat dan al), en dan staat er onderin ergens iets van Computer: Intel® Pentium®4 CPU 1300MHz Kloksnelheid: 1.30GHz, 128Mb Dit staat er dus in ieder geval bij mij en volgens mij heb je voor San Andreas minimaal 512Mb nodig, dus daar kan het wel aan liggen.(op de achterkant van het CD hoesje van San Andreas kijk je helemaal onderin, als het goed is staat daar ergens zo'n witte balk. Daar staat wat je minimaal nodig hebt om San Andreas te spelen, met hoeveel spelers je het kan spelen etc. Succes! Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 18 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Uhm... Lukt nie heb al 6 keer geinstallert en er afgehaalt maar lukt nie ik heb een intel 4 proseccor nodig maar ik heb AMD Semthon prossesor 3100+ >>> Door Bling: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik voortaan even de "Bewerk"-knop, s.v.p. <<< Reageren
GTA_XP Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 ik heb een intel 4 proseccor nodig maar ik heb AMD Semthon prossesor 3100+ Ik heb op mijn ander pc AMD Sempron 3000+. Daar heeft SA ook fouten Dus speel ik het maar op mijn laptop. Reageren
Donwell Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Je zegt zelf al dat je computer GTA SA niet aankan, daar ligt het probleem dan ook gewoon. Voor zover ik weet kun je alleen de videokaart updaten (zo niet, meldt het dan even ). Voor de rest, mocht die videokaart dan nog niet deugen, dan is er nog één optie over: Een nieuwe computer kopen.. Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 18 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2007 de computer/laptops die ze nu verkopen zijn die goed die met vista en een beetje rond de 4 honderd euro Reageren
moechy Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 grapjas ff doorsparen wil je een degelijk pc'tje hoor. Reageren
hardcorepeize Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 het licht warschijnelijk aan de videokaart heb het bij 2 vrienden ook gehad een videokaart erin bijv een gforce fx5200 256mb is een goedkoope kaart maar werkt wel! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.