dexter909 Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 (bewerkt) Waar staat dat topic waar hele maal word uit gelegt welke letters je moet zetten in de handing voor 4×4 en 2×2 enz en hoe hard hij gaat enz. (ik heb het hele forum af gezeocht) Waar staat dit topic? (Van GTA SA) daar na mag dit topic weg Bewerkt: 17 december 2007 door dexter909 Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Waar staat dat topic waar hele maal word uit gelegt welke letters je moet zetten in de handing voor 4×4 en 2×2 enz en hoe hard hij gaat enz. (ik heb het hele forum af gezeocht)Waar staat dit topic? (Van GTA SA) daar na mag dit topic weg Als je de >>zoekmachine<< had gebruikt rechtsboven, had je >>dit<< en >>dit<< topic kunnen vinden. Veel succes met de handling.cfg Reageren
dexter909 Geplaatst: 17 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Dankje dat 2e zocht ik nu vin ik die auto uit tokyo drift weer cool anders was het een 4×4 auto dus geen drift auto nu is het gwn een 2×2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.