Jump to content

Free Aim is weg

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Juuww ;

Ik heb een paar probleempje met San Andreas..

Ik speel het op de computer

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1) Waneer ik met met touchpad beweeg op mijn laptop dan komt er zo een free aim rond zo ; of hoe het ook mag noemen. Nu ... Inees is het geblokeerd ?

Ik kan het niet meer gebruiken, ik kan dus niet meer mikken en mijn camera vrij rond mij laten bewegen.

Dit is nu wel echt .. klote.

Ik heb San Andreas al van mijn computer verwijderd en geïnstaleerd, maar het blijft geblokeerd. Wat moet ik doen? Soms waneer ik het spel speel werkt die free aim ook niet, en dan moet ik het spel even pauzeren, met mijn muis (touchpad) bewegen & dan werkt het terug.

Wat moet ik doen om dat terug te laten werken?

Oja, Waneer ik op F1 druk voor REPLAY, dan kan ik dit wel bewegen ...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Soms waneer ik speel dan gaat het spel ineens langzaam, zo precies een mislukte adrealine-mode. Dit is ook wel heel irritant. Dit is nu niet altijd, maar ik wil het liever vermijden.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bedankt.

Bewerkt: door Willem III
Geplaatst:

Wow! je bent één van de eerste met wijnig posts die iets duidelijk uit legt! (geen sarcasme)

In ieder geval, je probleem zit 'm in de GTA SA Controlls, ga naar Options -> Controlls (ofzo, ik heb SA atm niet geinstalleerd) en dan zie je als het goed is Classic Controlls staan, zet die naar de andere optie (Weet niet hoe die heet) door er op te klikken op pijltje naar links/rechts te doen terwijl je hem geselecteerd hebt. Als je dit niet snapt moet je het maar even aan iemand vragen die het ook weet en die wel SA geinstaleerd heeft :puh:

Geplaatst:

'Free Aim', dat doet me denken dat je in plaats van 'Keyboard' 'Joypad' hebt ingesteld. Dit valt gewoon aan te passen in de 'Options -> Display Options -> Mouse options (volgens mij)'. Daar moet je hem eventjes aanpassen. Wat ook kan deugen, eventjes 'gta_sa.set' verwijderen uit de 'GTA San Andreas User Files'-map. Dan worden alle instellingen weer normaal. ;)

Geplaatst:
'Free Aim', dat doet me denken dat je in plaats van 'Keyboard' 'Joypad' hebt ingesteld. Dit valt gewoon aan te passen in de 'Options -> Display Options -> Mouse options (volgens mij)'. Daar moet je hem eventjes aanpassen. Wat ook kan deugen, eventjes 'gta_sa.set' verwijderen uit de 'GTA San Andreas User Files'-map. Dan worden alle instellingen weer normaal. ;)

Jow Gaste !

Bedankt voor jullie uitleg. Het heeft jammer genoeg niet geholpen :(

Maar..

Als ik San Andreas op het bureaublad van mijn zus speelt lukt het wel.

Nu wel niet met dezelfde savegames..

M.a.w ,

Ik ben terug opnieuw moetten beginnen met San Andreas, maarja als ik het maar terug kan spelen ;)

Bedankt voor de hulp, jammer dat het alleen niet geholpen heeft.

Cyaa ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...