Jump to content

18 december


kevin schilder

Recommended Posts

Helaas niet veel bijzonders. De release datum staat nog steeds vast voor het financiële 2e kwartaal van 2008.

Er worden nu nog wat vragen gesteld door investeringsmaatschappijen en aandeelhouders maar er zit niet veel bijzonders tussen.

Dit heb ik er nu tussen uit gevist:

- GTA4 marketing bedrag is niet lager dan vorige GTA's

- sales verwachtingen gta4 kunnen en willen ze nog niets over zeggen maar ze hebben hoge verwachtingen

- ze vewachten dezelfde verkoop als ze gta4 al in oktober hadden released alleen verwachten ze dat die verkoop langer duurt.

- trailer 3 was populair maar ze delen niet het aantal kijkers wat het heeft bekeken (al vraag ik me af hoe goed ze dat bijhouden)

- Ze willen niet elk jaar een nieuw spel (GTA) uitbrengen, maar juist om de zoveel tijd zodat ze kwaliteit kunnen bieden en dus ook ons blij kunnen houden als fans. Elk nieuw spel moet beter zijn dan de voorgaande en hiervoor willen de fans volgens T2 ook op wachten. Dit is volgens T2 ook hun strategie. Ze willen dus niet een merk/game uitbuiten.

- Er komt geen GTA4 naar de Wii. Op die vraag moesten de mensen van T2 een beetje lachen. T2 zei dat andere spellen meer geschikt zijn voor de Wii.

- Ze willen niets zeggen over de shipping date van GTA4. Ze zeggen de datum als ze de datum hebben.

- Ze bevestigen dat ze de 15+ rating hebben gekregen in Australië. Ze hadden die rating verwacht. Voor de rating hebben ze documentatie en enkel materiaal (filmpjes?) ingelevert en niet de uiteindelijke versie.

Bewerkt: door Joriz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...