delete-101 Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 euj, ik wil mijn pc aansluiten op de tv (phillips ftr 9964) ik heb dit al een x geprobeerd maar toen had ik alleen geluid dus nieuwe drivers enz. geinstalleerd maar hij deed het nog steeds niet dus ik ook steeds de kabels er in en uit steken en toen ik de kabel er nog een x instak toen brandde m'n videokaart(nvidia geforce 7500 le) door. dus wie heeft tips zodat m'n videokaart niet weer doorbrand en om het werkende te krijgen ik heb al vele tutorials enz. doorgelezen. ps. aan die kabel zit aan de ene kant scart kabel en aan de andere kant aux en dvi-i dual link (digital+analog) groeten wiebe Reageren
Schno009 Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Kansloze kabel... Het gaat alleen lukken als je een Video-converter gaat gebruiken. Of je moet een kabel voor de S-video (die heeft je kaart vast wel, bijna elke) hebben. Die zijn waarschijnlijk nog goedkoper ook. De kabel is kansloos omdat in DVI-I geen bruikbaar signaal voor een gemiddelde TV zit. DVI-I is een mengsel van VGA en DVI. Die kabel gebruikt de VGA. Er zijn énkele tv's die een VGA signaal via de scart kunnen ontvangen, maar dat zijn er bar weinig, en blijkbaar is jouw tv er geen van. Reageren
delete-101 Geplaatst: 18 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2007 oke bedankt ga kijken of ik er nu uit kan komen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.