Goofy Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 als ik mijn colleditor wil uit pakken kan dit niet want hij zegt dat er een onverwacht einde van het bestand is wat bedoelen ze daar mee en wie kan mij daar bij helpen want als iik dat programma niet heb dan kan ik geen dingen in het spel zelf zetten Reageren
Na$! Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 dit heb ik soms ook al eens gehad je moet gewoon nog een keer overnieuw proberen te downloaden en als het dan nog niet werkt zoek dan even een anderesite op waar hij wel van werkt Reageren
Goofy Geplaatst: 13 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 okej dank ik ga proberen Reageren
Goofy Geplaatst: 14 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 ik had het geprobeerd en hij deed het nog niet en toen las ik in de readme dat ik het programma D3DX81ab.dll moest hebben en die in \Windows\System32\ directory.moest zetten maar die map heb ik niet :huh: Reageren
Timos Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 Kben dan geen moderator maar dubbelpost is niet toegestaan je kan je bericht aanpassen door op EDIT te drukken.. Reageren
r0ry.B.bellOws Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Geplaatst: 25 januari 2005 staat toch nie op " Read only " he? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.