Mirrrr Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 (bewerkt) Onderwerp:Freestyle Soort design:Signature Size design:eigen keuze Render:Ja Animatie:Nee Premade:Nee Tijd van inlevering:As soon as posible Opmerking:We zoeken nog 2 mensen die tegen ons willen battelen. Dus meld je of alleen aan of met zijn tweeën. Veel succes Bewerkt: 3 januari 2008 door Mirrrr
Mirrrr Geplaatst: 3 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 (bewerkt) Froop en 2fast{0} Jon-asses en Mirrrr Veel succes Bewerkt: 14 januari 2008 door Mirrrr
Froop Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Ik bump dit topic even, om de aandacht toch nog hier op te vestigen. Veel succes, mijn geduchte opponenten.
Galiorix Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Woow, super werk duo's Froop en 2fast{0}: Mooie sig met mooie kleuren gekozen. Render en stock passen goed bij elkaar en zijn bovendien goed op elkaar afgestemd. Render is goed uitgerendert en is bovendien goed ingeblend. Top werk! Border zou ik persoonlijk ook verticaal doen, maar dat is natuurlijk jullie keuze. Border is goede kleur en niet te dik o.i.d. dus het ziet er allemaal goed uit. Jon-asses en Mirrrr Evenals een erg goede sig. Kleuren van de achtergrond en de render zijn goed op elkaar afgestemd, render ziet er erg goed verzorgt uit. Leuke effect aan de onderkant van de render, wat goed bij het totaal plaatje van de hele signature past. Ook de rondjes op de achtergrond passen er goed bij en het ziet er leuk uit. Ergens is het wel jammer dat er geen border om heen zit, maar misschien zou dat de hele sig wel verpesten maar dat weet ik dus niet. Stem: Jon-asses en Mirrrr Waarom: Het was geweldig moeilijk, het waren allebei top signatures, maar uiteindelijk vond ik toch die van J-A en Mirrrr mooier, vanwege (volgens mij tenminste) de goed ingeblende C4D, die de signature een mooi effect geeft. Dat wil niet zeggen dat die van Froop en 2fast{0} niet mooi is, in tegendeel, hij is prachtig. Maar hij verloor in dit geval nipt van die van Mirrrr en Jon-asses. Keep it up allemaal Greetz
Arjen Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Froop en 2fast{0} Heel erg vet gedaan. Het eerste wat me opviel was het redelijk grote vlak rechtsonder. Dat is nog een beetje leeg. Ik zou er nog een effect in gooien net zoals je bij de linkerkant deed, maar waarschijnlijk heb je dan ook de kans dat het te druk wordt. De kleuren passen ook erg goed bij elkaar. Wat ik nog wel wil zeggen is dat de signature niet bij het forum past vanwege z'n lichte border. Misschien kan je een meer donkere border doen. Jon-asses en Mirrrr Ook heel erg vet gedaan en ook hier is het eerste wat me opviel is dat de rechter en de linkerkant nogal leeg is. De achtergrond dan, ik hou van wat vollere signatures. De rondjes en de pijltjes op de achtergrond zijn ook leuk gedaan alleen geeft dat bij mij een gevoel dat het nogal onprofessioneel oogt. Voor de rest ziet het er goed uit, mooi ingeblend. Vote: Froop en 2fast{0}
Ferre Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Ik ga voor Froop en 2fast{0}. De kleuren, de belichting en effecten maken het ene erg mooi geheel. Die van Jon-asses en Mirrrr is ook niet slecht en ziet er wel aardig uit. Alleen de belichting is minder en het ziet er uit als een lichgevende render in een donkere kamer, ik vind dat donkere te donker.
M4X Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Ik sluit me ook aan bij Arjen en Ferre. Ondanks dat ik de sig van Mirrrr en Jon Asses ook erg mooi vind stem ik dus op Froop en 2fast{0} door de prachtige kleuren en effecten, echt bijna alles klopt aan deze sig. Mirrrr en Jon Asses, jullie signature vind ik net wat te donker op sommige plekken, en bij de render wat te licht. Ook is het jammer dat de C4D op sommige plekken op het gezicht niet zo goed is weggegumd, en dat ziet er nogal vaag uit. Bij de signature van Jon Asses en Froop vind ik vooral de linkerkant echt heel mooi, daar heb ik gewoon niks op aan te merken. De rechterkant vind ik iets te scherp, maar dat is slechts een heel klein minpuntje. Nogmaals, allebei de sigs zijn erg mooi, maar die van Froop en 2fast{0} vind ik gewoon bijna perfect.
TomHagen Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 ik stem op Jon-asses en Mirrrr. Die van Froop en 2fast{0} vind ik iets te licht en weinig kleurverschil, maar verder weinig op aan te merken. Die van Jon-asses en Mirrrr is misschien wat donker, maar voor de rest kan ik er niks aan toevoegen...
Recommended Posts