Jump to content

Hot dog verkoper op Pier Los Santos bij reuzenrad dood

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey allen,

Ik ben sinds vorige week ook maar eens begonnen met SA, na GTA 3 en Vice city (bijna) te hebben uitgespeeld.

Gaat wel lekker, in begin dacht ik wat een k*tspel, maar toen ik erachter kwam dat je door oefening dus betere rijkwaliteit en uithoudingsvermogen etc krijgt, gaat het stukken beter.

To the point: Ik heb tijdens een ritje die hotdogverkoper aan het einde van de pier in Los santos overhoop geknald in de hoop dat ie veel geld zou laten vallen (niet dus). Nu wil ik daar later wel vaker een hotdogje gaan kanen, maar de stand blijft telkens onbemand. Komt het doordat ik hem vermoord heb, dat daar niemand meer hotdogs verkoopt?

Vind het wel een beetje lastig, aangezien ik mijn stamina aan het trainen ben in die beachgym.

Iemand anders zoiets al opgevallen? Zijn er bepaalde personen die je beter niet kan vermoorden in dit spel?

Hoi :cya:

Geplaatst:

Hoi missrien heb ik wel een andwoord voor jou vraag.

Kijk het is zo dat als je een hotdog verkoper overhop knalt dat ie dan dood is. en het licht eraan of je geluk hebt of hij wel of niet veel gend laat vallen. maar hij komt altijd naar verloop van tijd terug. en als hij niet meer terug komt dan moet je toch ergens anders je hotdogs gaan halen.

Geplaatst:

Ik heb precies dezelfde probleem :clown:

Na de hotdogkramer te hebben geschoten met een raketbazooka

zie ik de verkoper nooit meer.

Werkelijk!

Geplaatst:
Hey allen,

Ik ben sinds vorige week ook maar eens begonnen met SA, na GTA 3 en Vice city (bijna) te hebben uitgespeeld.

Gaat wel lekker, in begin dacht ik wat een k*tspel, maar toen ik erachter kwam dat je door oefening dus betere rijkwaliteit en uithoudingsvermogen etc krijgt, gaat het stukken beter.

To the point: Ik heb tijdens een ritje die hotdogverkoper aan het einde van de pier in Los santos overhoop geknald in de hoop dat ie veel geld zou laten vallen (niet dus). Nu wil ik daar later wel vaker een hotdogje gaan kanen, maar de stand blijft telkens onbemand. Komt het doordat ik hem vermoord heb, dat daar niemand meer hotdogs verkoopt?

Vind het wel een beetje lastig, aangezien ik mijn stamina aan het trainen ben in die beachgym.

Iemand anders zoiets al opgevallen? Zijn er bepaalde personen die je beter niet kan vermoorden in dit spel?

Je kan ook maar beter je vrieninnen niet neer knallen, want dan komen ze ook nooit meer terug. Jij zal nog geen vriendin in Sa hebben, maar dat komt na een aantal missies wel.

Je zou een nieuw game kunnen starten als je perse hodogs wil eten.

Bij de verschillende stadions staan ook hot dog kraampjes, die verkopers zijn er waarschijnlijk nog wel gewoon.

En je moet niet op een hotdog verkoper richten, want dan toveren ze op eens een knuppel of ander wapen en slaan ze je zo dood ;)

Geplaatst:
Hey allen,

Je kan ook maar beter je vrieninnen niet neer knallen, want dan komen ze ook nooit meer terug. Jij zal nog geen vriendin in Sa hebben, maar dat komt na een aantal missies wel.

Je zou een nieuw game kunnen starten als je perse hodogs wil eten.

Bij de verschillende stadions staan ook hot dog kraampjes, die verkopers zijn er waarschijnlijk nog wel gewoon.

En je moet niet op een hotdog verkoper richten, want dan toveren ze op eens een knuppel of ander wapen en slaan ze je zo dood ;)

die hotdogverkoper in dat busje niet die gaat gwn met zn handen omhoog staan

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan je vriendinnen wél neer schieten, want met een trucje kun je ze weer terug krijgen. Behalve Denise en Millie omdat je die in een missie ontmoet en niet in free-roam kunt vinden. :)

Het trucje werkt zo:

- Verliezen van een vriendin (bijvoorbeeld door haar dood te schieten).

- Alle >>50 Oysters<< opzoeken.

- Teruggaan naar de >>ontmoetingsplek<<

- Weer uitgevraagd worden.

Let op! het trucje werkt alleen bij:

Helena Wankstein,

Michelle Cannes,

Katie Zahn &

Barbara Schternvart.

het filmpje wat Preddy heeft gemaakt kun je >>hier<< vinden. :)

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Geplaatst: (bewerkt)

Hij wil alléén weten of er nog meer hotdogs-verkopers zijn.

Nadat hij ééntje heeft neergeknald, ziet hij ze niet meer terug.

Het kan zijn, dat je éénmaal een hotdogverkoper omlegt, ze dan niet meer zijn.

Ik schoot er ééntje ongeveer 2 a 3 maanden geleden neer met een bazooka.

Maar sindsdien, zie ik ze niet meer :schater:

Alleen dat wil hij weten of je een hotdogverkoper in een hotdogwagen neerschiet

dat er niet meer zijn.

Die vriendinnen kunnen me verdommen, die steek ik altijd in de fik en schiet een paar

scherpe patronen in hun koppen :duh:

Bewerkt: door GTA_XP
Geplaatst:

Bedankt voor de tips! Wel grappig dat het spel zich herinnert dat je iemand hebt neergeschoten die eigenlijk geen echte rol in het spel speelt.

Alleen dat wil hij weten of je een hotdogverkoper in een hotdogwagen neerschiet

dat er niet meer zijn.

In eerste instantie wel, maar ik vroeg ook of er andere personen waren die je niet neer moet knallen, dus, nu weet ik tenminste ook dat ik mijn vriendinnen niet af moet schieten als luizige zwerfpoesjes

Geplaatst:

Nou, hier is een duidelijk antwoord :

Je moet gewoon naar die hotdog kraam gaan en als er dan niemand is , draai je je om loop je weg en ga je daarna weer terug, dan zou ie er moeten staan, net als bij mij.

maar waarom in vredesnaam maak je een hotdog verkoper dood :schater:

Geplaatst:

Je moet gewoon naar die hotdog kraam gaan en als er dan niemand is , draai je je om loop je weg en ga je daarna weer terug, dan zou ie er moeten staan, net als bij mij.

Hierboven is al uitgebreid besproken dat de hotdogverkoper niet terug komt. :duh:

En geef toe: Als jij in SA met een Ak in je hand een hotdogverkoper ziet staan, heb je dan niet een heel klein beetje de drang om een kogel door zijn kop te jagen?

Geplaatst:

Hierboven is al uitgebreid besproken dat de hotdogverkoper niet terug komt. :duh:

En geef toe: Als jij in SA met een Ak in je hand een hotdogverkoper ziet staan, heb je dan niet een heel klein beetje de drang om een kogel door zijn kop te jagen?

nja een beetje dan :schater: maar ik laat em toch leven.

maar bij mij komt ie echt terug hoor?

Geplaatst:

:Y hahaha!

Yep, en ik was toen mijn cashflow aan het verbeteren door wat gasten af te maken waarvan ik dacht dat ze wel kapitaalkrachtig waren, niet dus, die hotdogtuup. Ben daarna maar op die lange boulevard langs de kust rechts vagos overhoop gaan rijden, daar liep ook die dealer met die witte capuchon, daar heb ik wel wat van af kunnen snoepen. En toen natuurlijk naar het paardengehuppelgebeuren!

Geplaatst:

Ik heb maar één een hotdogverkoper gezien en en gebombadeerd

met een een of 5 stukken rakketten uit mijn bazooka in GTA SA :schater:

Sindsdien heb ik ze nooit méér teruggekomen :-(

Jammer...

Vond het leuk om de grote hotdogwagen te jatten en die te rijden naar de afgrond!

En dan daar de wagen erin dumpen!

Geplaatst:

Bij Mijn Is het nog nooit gebeurd!

Ik heb het op de PC, jullie allemaal op de ps2 of wat anders dan?

PS: Zou hij bang zijn?

Tijmentje5 :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...