_niickk Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Bij Mijn Is het nog nooit gebeurd!Ik heb het op de PC, jullie allemaal op de ps2 of wat anders dan? PS: Zou hij bang zijn? Tijmentje5 ik heb het op de PS2, xbox en sinds 1 uur op de PC. snap alleen geen bal van de mods die je kan installeren Reageren
Toeterneus Geplaatst: 19 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Bij Mijn Is het nog nooit gebeurd!Ik heb het op de PC, jullie allemaal op de ps2 of wat anders dan? PS: Zou hij bang zijn? PC: Heb sinds 2 1/2 maand eindelijk een krachtige PC die GTA aankan Ik voel me blijer dan je broertje man! SA lijkt alleen wat logger te lopen dan Vice city wat ik wel jammer vind, maar da's effe wennen. Als ik nu VC speel denk ik what the f? wat gaat dat soepel! SA heeft denk ik ook veel te maken met die camera die zo traag meedraait denk ik. Anyway, hotdogman: eenmaal dood altijd dood dus.. Goed, ik ga weer verder, die spanjolen van de trein afknallen (poging 2) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.