Donald-Duck Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 hoi hoi iedereen, Mijn computer wil niet opstarten. Als ik de pc aandruk komt er een zwart scherm voor met: Windows kon niet gestart worden. Dit kan liggen aan dat de computer is afgesloten met de aan/uit knop, Of dat de computer plots uitviel door een stroomstoring, of dat er onlang wijzigingen zijn gedaan met de hardware (Dit was even kort samengevat.) En vervolgens kun je kiezen uit: Windows veilig modus Windows veilig modus met netwerkmogelijkheden windows veilig modus met opdrachtprompt Laatst bekende juiste configuratie Windows normaal opstarten telkens probeer ik er weer een, en de meeste wel meerdere keren, maar uiteindelijk krijg ik toch weer dit scherm ervoor. Dit probleem had ik laatst ook al. Maar toen is de computer na veel proberen, aan en uit drukken wel weer opgestart. Een oorzaak van dit probleem is waarschijnlijk ook dat de avond ervoor de computer niet wou afsluiten. Toen heb ik hem uiteindelijk toch maar uitgedrukt. Ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen Reageren
nick11123 Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 (bewerkt) Kan je niet windows normaal starten op drukken?? en dan start Windows gewoon. En probeer je PC altijd af te sluiten met Windows, want dat kan dit ook voorkomen Bewerkt: 18 december 2007 door nick11123 Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 18 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2007 nee windows normaal starten wil ook niet, maar ik breng hem wel naar zo'n repareer zaak, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.