Jump to content

Middernacht Launch GTA IV


Michiel21

Recommended Posts

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michiel21

    6

  • michael50000

    3

  • GTA_XP

    2

  • philip14

    2

Ik zou hem metene gaan halen, volgende dag grote kans dat hij is uitverkocht

denk niet dat dat gebeurt hier in de provincie groninge, ik weet genoeg die hem willen, maar de kans dat hier iets uitverkocht zal raken zo snel, is zeer klein

en de winkels zijn dan niet open :duh: , dus moet zeker wachten

en ik moet nog afwachten of ie op de pc komt, anders moet ik nog effe ps3 aanschaffen, want GTA4 komt in dit huis!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou hem metene gaan halen, volgende dag grote kans dat hij is uitverkocht

denk niet dat dat gebeurt hier in de provincie groninge, ik weet genoeg die hem willen, maar de kans dat hier iets uitverkocht zal raken zo snel, is zeer klein

en de winkels zijn dan niet open :duh: , dus moet zeker wachten

en ik moet nog afwachten of ie op de pc komt, anders moet ik nog effe ps3 aanschaffen, want GTA4 komt in dit huis!

je hebt gelijk, hier in groningen is de kans klein dat er wat uitverkocht is. toen er op internet overal stond dat de wii uitverkocht was een tijdje geleden zag je er hier nog aardig wat in de winkel liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Michael50000: Waarom denk je dat?? Heb je hier ervaringen mee?

nee maar er zijn echt massas mensen jonger dan 18,bvb 12 of 13,die niet mogen van hun ouders,en de PS3 en XBOX360 moet je eerst hebben en zo een hoop zijn er nu ook nog niet verkocht,en dan moet je je winkel nog op een redelijk drukke plaats hebben en je moet er ook genoeg reclame van maken en dan heb je de kans dat andere winkels het ook gaan nadoen,maar als je het doet moet je op voorhand tickets verkopen zodat men een bewijs heeft dat men al recht heeft op GTAIV in de nachtopening en dan kan je het antal beperken en weet je waar je staat,als het niet aanslat zal je het rap werken en kan je het nog af lasten en de mensen terug betalen,je kan zo het emailadress vragen van de mensen die zo een ticket kopen en als het niet aanslaat allemaal een mailtje dat het afgelast is!!En het belangrijkste,je moet zeker zijn dat het spel binnen hebt en als er een Game Mania in je buurt is kan dat ook problemen geven want die hebben veelal het spel een dag op voorhand en verkopen het dan al terwijl ze eigenlijk nog niet mogen (maar dan doe je het gewoon ook :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...