Jump to content

Middernacht Launch GTA IV


Michiel21

Recommended Posts

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michiel21

    6

  • michael50000

    3

  • GTA_XP

    2

  • philip14

    2

GTA IV is inderdaad geen Harry Potter, maar een middernacht launch gaat meer om de sfeer.

Jij samen met tientallen andere fans, als eersten het nieuwe spel. Dat schept een band en daarmee

een gezellige sfeer.

Verder is er best een kans dat de spellen snel uitverkocht raken. Kijk maar eens naar

Halo 3 en Mario Galaxy.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV is inderdaad geen Harry Potter, maar een middernacht launch gaat meer om de sfeer.

Jij samen met tientallen andere fans, als eersten het nieuwe spel. Dat schept een band en daarmee

een gezellige sfeer.

Verder is er best een kans dat de spellen snel uitverkocht raken. Kijk maar eens naar

Halo 3 en Mario Galaxy.

haha hier in de provincie groningen met mario galaxy viel het wel mee, lag gewoon in de dixons :D

Link to comment
Delen op andere websites

Als GTA IV een middernacht launch zou meemaken zou dat in Amerika zijn. Want daar komt het eerst uit. Ik denk niet dat ze in een Europa een 2de middernacht launch zouden doen hoor...

Moest het gebeuren zou ik er ook niet naar toe gaan. Ik denk dat ik een dagje ga wachten. :Y

Want ik ga me tezamen een PS3 kopen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Als GTA IV een middernacht launch zou meemaken zou dat in Amerika zijn. Want daar komt het eerst uit. Ik denk niet dat ze in een Europa een 2de middernacht launch zouden doen hoor...

Moest het gebeuren zou ik er ook niet naar toe gaan. Ik denk dat ik een dagje ga wachten. :Y

Want ik ga me tezamen een PS3 kopen. :)

Tijdens een middernachtlaunch kun je uiteraard ook andere dingen uit de winkel kopen. Bijv. een playstation 3!!

Link to comment
Delen op andere websites

k wil eigenlijk de game lekker op een vrije dag om half 12 smorgens voor het eerst in mijn ps3 laten glijden en rustig de tijd nemen... maar k denk dat mijn andere kant de game zo gauw mogelijk wil hebben en ik me laat overhalen door mezelf om zo gauw mogelijk die game in huis te halen.

offtopic: het is angstaanjagend stil rond gta4.. hopelijk de stilte voor de storm

Bewerkt: door mastala
Link to comment
Delen op andere websites

Als GTA IV een middernacht launch zou meemaken zou dat in Amerika zijn. Want daar komt het eerst uit. Ik denk niet dat ze in een Europa een 2de middernacht launch zouden doen hoor...

Een middennacht launch wordt niet georganiseerd door R* hoor, die wordt georganiseerd door de winkel. Een vriend van mij die werkt in een gameshop en die heeft toen met de lancering van WOW de hele nacht in de winkel gestaan! :O

Ik heb hem gepreordered, dus ik denk niet dat ik hem ga halen s`nachts. Ik haal hem de volgende dag wel. Of misschien zelfs de dag ervoor :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, laat ik dan gewoon even eerlijk zijn. Als (en dat zal toch niet gebeuren) de verkoop op middernacht zou zijn, zou ik het wel doen. Lijkt me wel fun om een keer mee te maken. En ik denk dat ik dan niet als enige in de rij zou staan. Maar ja, dan zal toch niet gebeuren. Maar zou wel leuk zijn :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...