Koen729 Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Denk niet dat dat gebeurt, het is toch geeen harry potter? Reageren
Michiel21 Geplaatst: 23 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2007 GTA IV is inderdaad geen Harry Potter, maar een middernacht launch gaat meer om de sfeer. Jij samen met tientallen andere fans, als eersten het nieuwe spel. Dat schept een band en daarmee een gezellige sfeer. Verder is er best een kans dat de spellen snel uitverkocht raken. Kijk maar eens naar Halo 3 en Mario Galaxy. Reageren
michael50000 Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 ik dacht net het zelfde,het is geen harry potter!!! Maar denk je dat GTA IV echt zo snel zal uitverkocht zijn,ik ga em wel preorderen enzo,maar kzou het toch raar vinden Reageren
bastiaansiemen Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 GTA IV is inderdaad geen Harry Potter, maar een middernacht launch gaat meer om de sfeer. Jij samen met tientallen andere fans, als eersten het nieuwe spel. Dat schept een band en daarmee een gezellige sfeer. Verder is er best een kans dat de spellen snel uitverkocht raken. Kijk maar eens naar Halo 3 en Mario Galaxy. haha hier in de provincie groningen met mario galaxy viel het wel mee, lag gewoon in de dixons Reageren
Waaagh Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 ja waarschijnlijk wel voor de PC release maar nie voor de 360/PS3 (deze 2 hebk allebij al verkocht omdak er zo veel mee doe ) Reageren
W1ckeD Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Ik zou er alleen al naartoe gaan om de sfeer,met zoveel fans bij elkaar,beetje praten,en wachten todat we het spel kunnen kopen. Reageren
Cold Cola Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 ik ga hem gewoon de volgende dag halen ( als hij voor de pc komt) Reageren
.Sharingan Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Ik zou er geen gebruik van maken, ik heb hem al gepre ordered, met de Pre order kit. Reageren
Fabelous_P Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Ik ben nog zo'n grote fan ik zou nooit in de middernacht hem kopen. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Als GTA IV een middernacht launch zou meemaken zou dat in Amerika zijn. Want daar komt het eerst uit. Ik denk niet dat ze in een Europa een 2de middernacht launch zouden doen hoor... Moest het gebeuren zou ik er ook niet naar toe gaan. Ik denk dat ik een dagje ga wachten. Want ik ga me tezamen een PS3 kopen. Reageren
Michiel21 Geplaatst: 14 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Als GTA IV een middernacht launch zou meemaken zou dat in Amerika zijn. Want daar komt het eerst uit. Ik denk niet dat ze in een Europa een 2de middernacht launch zouden doen hoor...Moest het gebeuren zou ik er ook niet naar toe gaan. Ik denk dat ik een dagje ga wachten. Want ik ga me tezamen een PS3 kopen. Tijdens een middernachtlaunch kun je uiteraard ook andere dingen uit de winkel kopen. Bijv. een playstation 3!! Reageren
mastala Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 (bewerkt) k wil eigenlijk de game lekker op een vrije dag om half 12 smorgens voor het eerst in mijn ps3 laten glijden en rustig de tijd nemen... maar k denk dat mijn andere kant de game zo gauw mogelijk wil hebben en ik me laat overhalen door mezelf om zo gauw mogelijk die game in huis te halen. offtopic: het is angstaanjagend stil rond gta4.. hopelijk de stilte voor de storm Bewerkt: 14 januari 2008 door mastala Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Als GTA IV een middernacht launch zou meemaken zou dat in Amerika zijn. Want daar komt het eerst uit. Ik denk niet dat ze in een Europa een 2de middernacht launch zouden doen hoor... Een middennacht launch wordt niet georganiseerd door R* hoor, die wordt georganiseerd door de winkel. Een vriend van mij die werkt in een gameshop en die heeft toen met de lancering van WOW de hele nacht in de winkel gestaan! :O Ik heb hem gepreordered, dus ik denk niet dat ik hem ga halen s`nachts. Ik haal hem de volgende dag wel. Of misschien zelfs de dag ervoor Reageren
Gta-killer Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 ik wacht al 3 jaar op dat spel, 1 dagje later maakt me dan ook niks meer uit. maar ik zou echt niet daarvoor wakker blijven hoor, zou het toch niet meer in de nacht mogen spelen Reageren
7nightwing7 Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Nou, laat ik dan gewoon even eerlijk zijn. Als (en dat zal toch niet gebeuren) de verkoop op middernacht zou zijn, zou ik het wel doen. Lijkt me wel fun om een keer mee te maken. En ik denk dat ik dan niet als enige in de rij zou staan. Maar ja, dan zal toch niet gebeuren. Maar zou wel leuk zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.