WWW.outer Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 ach, hij word bij mij toch thuis bezorgt, dus het zal mij verder een worst wezen en anders zou ik hem gewoon die dag daarna kopen, want s'nachts ben ik toch aan het slapen Reageren
michaelfivez Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Nou, laat ik dan gewoon even eerlijk zijn. Als (en dat zal toch niet gebeuren) de verkoop op middernacht zou zijn, zou ik het wel doen. Lijkt me wel fun om een keer mee te maken. En ik denk dat ik dan niet als enige in de rij zou staan. Maar ja, dan zal toch niet gebeuren. Maar zou wel leuk zijn In mij buurt (Leuven) zijn er anders 3 winkels waar ik vanaf weet die een midderancht launch doen. En Leuven is nu neit echt een hele grote stad Reageren
-IV- Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik kan m niet halen want heb geen PS3 of Iksboksdriezestig Je kan er presies nog om lachen, dat zou ik toch niet kunnen in uw plaats hoor. Hopelijk voor jullie PC-gebruikers dat GTA IV binnekort al op PC komt. Reageren
Valkenburger Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik ga hem om middernacht halen. Heb nu eigenlijk een keuze: morgenochtend om 8 uur (of later) of straks. Need to say more? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.