Tommy VercettII Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 IK vond dit filmpje op youtube, maar ik vraag me af.. is dit bewerkt of is het echt en als het echt is.. waar kn ik hem vinden? Link:
Hanneswasco Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Tommy Vercetti is nergens te vinden, er is hier gemod, zeker weten.
Ghost_Rider Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 IK vond dit filmpje op youtube, maar ik vraag me af.. is dit bewerkt of is het echt en als het echt is.. waar kn ik hem vinden?Link: Dit is zeker een mod, want ik ben vaak in Ammunation en zie hem nooit. Ik denk dat ze het .txd van Tommy over die van de wapenverkoper hebben gedaan en dat hij er dus uitziet als Tommy. Als je ook zo'n mod wilt moet je eens op Google kijken.
GTA_XP Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Ik vond een Tmmy mods: >>KLIK<< >>KLIK2<<
Grove4L Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 Nog een bewijs dat er gemod is: CJ heeft een donkere huid, maar een groene?!
Willem III Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Geplaatst: 21 december 2007 - Nog een bewijs: Als Rockstar Tommy in het spel willen steken zouden ze dit wel goed doen. En als je goed oplet is er iets heel raars aan Tommy, Zijn stem.
Grove4L Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Geplaatst: 21 december 2007 Die stem die je hoort is de stem van de gewone gunverkoper, en die is niet te vervangen door een Tommy Vercetti die dit zegt. (De voice-actor heeft die nooit opgenomen, het is dan ook Sa, en niet Vc)
Arthis Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Geplaatst: 21 december 2007 Nog een bewijs dat er gemod is:CJ heeft een donkere huid, maar een groene?! Dat is gewoon een shirt wat hij onder zijn hemd draagt. Ik weet niet zeker of je die zonder mods kan krijgen, maar het is in ieder geval niet CJ's huid, hoor.
Ghost_Rider Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Geplaatst: 21 december 2007 (bewerkt) Nog een bewijs dat er gemod is:CJ heeft een donkere huid, maar een groene?! Dat is gewoon een shirt wat hij onder zijn hemd draagt. Ik weet niet zeker of je die zonder mods kan krijgen, maar het is in ieder geval niet CJ's huid, hoor. Het is wel Cj's huid, alleen gemod. Je kunt namelijk niet 2 vershillende kledingstukken aandoen. Bewerkt: 21 december 2007 door ..::GhostRider::..
Arthis Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 (bewerkt) Nog een bewijs dat er gemod is:CJ heeft een donkere huid, maar een groene?! Dat is gewoon een shirt wat hij onder zijn hemd draagt. Ik weet niet zeker of je die zonder mods kan krijgen, maar het is in ieder geval niet CJ's huid, hoor. Het is wel Cj's huid, alleen gemod. Je kunt namelijk niet 2 vershillende kledingstukken aandoen. Zijn hoofd is toch ook niet donker HEt shirt kan goed gemod zijn, maar het is niet CJ's huis. Moet je maar nog eens goed kijken... Bewerkt: 23 december 2007 door m.r.gido
Bling Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Oké.. Ik denk dat het ondertussen voor de topicstarter wel duidelijk zal zijn, dat deze Tommy Vercetti dus door middel van modificaties in het spel gezet is en hij normaal gesproken geen rol in het spel zal hebben. De offtopic-discussie over welke modificaties er verder in het filmpje gebruikt zijn (en waarom), zijn allemaal niet van belang voor dit topic. Aangezien de topicstarter ondertussen al antwoord heeft gekregen en er nu niet echt ontopic meer wordt gepost, zal ik dit topic maar afronden met een slotje. @ m.r.gido: Het is toch echt CJ’s huid, hoor. Kijk maar goed naar zijn handen; die zijn ook groen. CJ's lichaam bestaat uit verschillende delen, en zo te zien hebben ze zijn hoofd niet meegenomen tijdens het modden. Dat is een eigen keuze van de maker geweest.
Recommended Posts