tinyq Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 weet iemand met welk programma gta san andreas v2 naar v1 kan veranderen bedank alvast Reageren
Donwell Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Voor zover mij dat bekend is, is er geen patch die naar V2 upgrade. Wel zijn er twee bestandjes waarmee je V2 kan krijgen, dat is gewoon de 'main.scm' en 'script.img' vervangen. Deze kun je hier downloaden. Verder gewoon uitpakken en met de andere overschrijven. Reageren
.Timothy Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 (bewerkt) Ik denk dat je óf een fout in de topictitel hebt, óf een fout in je post. Je kan namelijk, zoals Donwell zegt, niet V1 naar V2 krijgen(in ieder geval niet patchen). Als je V2 naar V1.01 wilt hebben, zodat je kan modden, moet je deze patch downloaden en dan installeren. Klik een paar keer op 'next' en kies je GTA San Andreas-map. Nu zul je V1.01 hebben. Als je savegames van V1 wilt hebben moet je deze files downloaden, uitpakken met WinRAR en in '...\Rockstar Games\GTA San Andreas\script\' zetten. Je hebt nu V1 om savegames van V1 te kunnen spelen. Bewerkt: 18 december 2007 door VWO-er Reageren
tinyq Geplaatst: 18 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Ik denk dat je óf een fout in de topictitel hebt, óf een fout in je post. Je kan namelijk, zoals Donwell zegt, niet V1 naar V2 krijgen(in ieder geval niet patchen).Als je V2 naar V1.01 wilt hebben, zodat je kan modden, moet je deze patch downloaden en dan installeren. Klik een paar keer op 'next' en kies je GTA San Andreas-map. Nu zul je V1.01 hebben. Als je savegames van V1 wilt hebben moet je deze files downloaden, uitpakken met WinRAR en in '...\Rockstar Games\GTA San Andreas\script\' zetten. Je hebt nu V1 om savegames van V1 te kunnen spelen. dank je! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.