Jump to content

Alweer een advocaat tegen GTA


Mister.X

Recommended Posts

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    3

  • danielb

    3

  • Dutchy3010

    1

  • Jordy_Wvl

    1

trut ben blij dat we ons afreageren in een spel. waar moesten we dat anders doen? op straat? :bonk:

ben nu even wat hoertjes in elkaar rammen. ze staan hier weer tegen de raam te tikken

durf er 500 euro op te zetten dat ze nooooooooit GTA heeft gespeelt

want: wie GTA niet eert, heeft het nooit geprobeert

Bewerkt: door EXIT
Link to comment
Delen op andere websites

Zo blijkt dat videogames meer dan alleen de gamewereld bereiken. Wat kweek je daardoor? Populairiteit

Ik vraag me af hoe die vrouw dat allemaal weet. Het blijkt ook dat ze er iets meer van afweet. Zou ze inmiddels uren hebben gespendeerd om GTA serie voor serie volledig uit te spelen? Dat vraag ik me af :)

Volgens mij is er altijd geweld geweest tegenover prositutees, alleen vertellen meer meisjes of jongens dit tegen een vreemde. Hetzelfde geval met vreemde ziektes.

Bewerkt: door Merticus XVII
Link to comment
Delen op andere websites

voor alle duidelijkheid,de persoon die dat zegt heeft gewoon een mening en dat is haar mening die niet gebaseert is op ook maar 1 onderzoek!!

maar dit is iets anders:wetenschapper Steven Malliet bevestigde dat gamen NIET aanzet tot geweld tenzij je al problemen hebt in die richting.Er zijn zoveel dingen waardoor je door het lint kan gaan!!!!

Bron:OPM

conclusie,die vrouw(Anastasia Kuzyk) is zo dom als een hoer uit GTA(en die zijn oeredom)

Bewerkt: door michael50000
Link to comment
Delen op andere websites

voor alle duidelijkheid,de persoon die dat zegt heeft gewoon een mening en dat is haar mening die niet gebaseert is op ook maar 1 onderzoek!!

maar dit is iets anders:wetenschapper Steven Malliet bevestigde dat gamen NIET aanzet tot geweld tenzij je al problemen hebt in die richting.Er zijn zoveel dingen waardoor je door het lint kan gaan!!!!

Bron:OPM

conclusie,die vrouw(Anastasia Kuzyk) is zo dom als een hoer uit GTA(en die zijn oeredom)

nee die zijn hoeredom :puh: dat zei ik ook al verder terug in het topic :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

er is er al 1 minder nu want de vorige heeft de rechtzaak verloren

ja dat was jack thompson. hij vindt vast nog wel iets om IV/Rockstar mee voor het gerecht te slepen. en ja dan deze greppelsl*t nog... ze doet het voor de aandacht en het geld..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel onzin dat ze gta aanwijst want je hebt in dat spel echt geen voorkeur voor, een hoer om te vermoorden, aangezien je iedereen kan vermoorden.

En dat een hoer meer kans heeft op geweld kan ik me best goed voorstellen met al die mannen die met een groot hard ding in die vrouwen gaan zitten steken. (of zou ze dat soms niet bedoelen :? )

Link to comment
Delen op andere websites

Denk je dat dat mens het wat boeit, dat er dagelijks prosituee's worden vermoord ? Nee, ze doet het alleen voor het geld... Duh, ze denkt dat ze deze rechtzaak wel kan winnen, maar volgens mij, ik citeer "Zal wel weer aflopen met een sisser" van Dutchy3010

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...