Jump to content

veiliging uit

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

BEveiliging uit?

Kan ik wpa-psk veranderen in 'geen'?

zodat ik met me wii dan online kan?

En kan ik dit ook weer terugzetten zonder gegevens kwijt te zijn enzo?

zie dit: beveiliginguq2.pngBE

Bewerkt: door NIELS_
Geplaatst:
Zou fijn zijn als iemand kan helpen

Als je nou wacht. Dan komt er van eigens iemand. Dus bump het topic niet zo snel. Maar pas na een week.

Ik weet er niet veel van. Maar klik is op 'status' en kijk daar eens rond

Geplaatst: (bewerkt)

Dat moet je doen in de draadloze Router. (dus niet in het kastje aan de computer) Maar het is niet aan te raden! Ik zou liever eventjes kijken welk protocol je WII wél ondersteund (want als hij draadloos heeft moet hij vast ook wel meer protocollen aankunnen).

Weet je de code gewoon niet, moet je een nieuwe code instellen.

Beveiliging uitzetten is nogmaals niet aan te raden, iemand zit zo op je internet, zeker in steden...

Bewerkt: door Schno009
Geplaatst:
Dat moet je doen in de draadloze Router. (dus niet in het kastje aan de computer) Maar het is niet aan te raden! Ik zou liever eventjes kijken welk protocol je WII wél ondersteund (want als hij draadloos heeft moet hij vast ook wel meer protocollen aankunnen).

Weet je de code gewoon niet, moet je een nieuwe code instellen.

Beveiliging uitzetten is nogmaals niet aan te raden, iemand zit zo op je internet, zeker in steden...

Ja, kan je vertellen hoe het moet, want ik wil het wel, en ik woon op het platteland en me buren weten misschien niet eens wat internet is :D
Geplaatst:

Voordat je in de instellingen van de router aan de gang gaat zou ik dat eerst maar even overleggen met je ouders. Het uitzetten van de beveiliging is zoals al gezegd niet aan te raden, en daarbij komt dat er ook andere mogelijkheden zijn om met de WII op het netwerk te komen.

Lees daarvoor de gebruikershandleiding van de WII even door..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...