mathijscz Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 bij deze heb ik me vandaag aangmeld op deze leuke en informatieve forum echter had ik een vraag en daarom heb ik me ook aangemeld voor dit forum: ik heb sinds 1 maand een nieuwe computer, ik was echt vet blij want de vorige computer had maar 256 mb ram en geforce2 , waar je dus helemaal niks mee kan ik kon niet eens enemy territory optimaal spelen:( maar sinds een maand geleden heben we een sterke computer voor maar 450 euro gekocht (2gb ram geforce 8 met 256mb geheugen en nog meer leuke dingen erop) ik was heel blij want ik had anderhalf jaar geleden sanandreas gekocht (maar toen was ik niet zo slim erin dat ik eerst ff naar de systeemeisen ging kijken) dus meteen na dat de computer was ingestalleerd ben ik meteen gaan spelen ik heb hem 2 keer over gedaan bij het bos(omdat de computer iets mankeerde en we hem opnieuw moesten installeeren) toen was ik eindelijk in san fierro (eindelijk jullie ndenken ook what the f*ck . maar bij vrienden had ik alleen los santos gezien en verder niets) na dat uitgespeeld te hebben ben ik naar de deserts gegaan heel veel moeite met het vliegen gehad en toen in las venturas gekomen , ik ben toen blijven haken bij de missie freefall, ik had hem 15 keer geprobeerd en toen dacht ik nou is het mooi geweest en ik vond downloads hier dus ik heb meteen sitten downloaden en erop gezet. maar wat het probleem was , want ik dacht he kan ik weer verder met moorden en de leuke missies spelen , blijkt dat ik mijn savegame had gewist en de savegame die ervoor terrug kwam had wel de naam madd dog maar je begon gewoon bij het begin als cj bij het vliegveld aankomt en met de taxi naar huis reed, ik werd echt helemaal gek en boos en ik ben maar een ander spel gaan spelen maar ik zou toch graag het spel zelf willen uitspelen .. kan iuemand alstublieft snel en goed reageren want ik wil het zo graag wweer spelen en ik ben ten einde raad ermee , ik heb het aan vrienden gevraagt ik heb stuk of 5 downloads gedownload en ik weet het gewoon niet meer kakn iemand mij helpen ik ben diegene echt zo dankbaar en zowieso al de administratoren en dergelijke die deze mooie site hebben gemaakt alsnog bedankt voor de gene die me wilt helpen met me probleem!!! Reageren
Donwell Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 De missie 'Freefall' is bij meerdere een probleem, maar als je hem eenmaal onder de knie hebt is hij heel goed te doen. Een goede tip is, dat je niet recht op het vliegtuig afvliegt, maar er een stuk naast. Op het moment dat je het vliegtuig ziet draai je al naar het vliegtuig toe, zodat je minder hoeft te doen. Mocht je er niet meteen invliegen, vlieg wat boven het vliegtuig. Daal langzaam naar beneden, dit geeft ook wat snelheid dan dat je naar boven moet vliegen. Succes! Reageren
mathijscz Geplaatst: 18 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2007 ik stel het op prijs dat je hebt geantwoord alleen het probleem is dat door dat is al een safvegame had gedownload dat alles weg is en nou vroeg ik hoe dat kwam en hoe ik wel iets kan downloade dat het niet weer gebeurt en dat ik gwn de laatste paar missies uit kan spelen Reageren
Donwell Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Dan heb je mazzel dat een aantal mensen op het forum de gehele storyline hebben uitgespeeld en na elke missie hebben opgeslagen, zodat ze een hele collectie aan savegames hebben gemaakt, zowel voor V1 als voor V2. De topics vind je hier: V1 Savegames V2 Savegames Moet je zelf nog eventjes de juiste savegame opzoeken. Reageren
mathijscz Geplaatst: 18 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2007 dat is het hem juist dan download ik hem en dan doet hij niks geeft hij de naam van wel de missie die ik gedownload heb maar dan begint hij in het begin gewoon als cj uit het vliegtuig stapt? nog en vraag hoe moet ik weten of ik v1 of v2 moet nemen? Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Dan ga je naar het hoofd menu en dan staat het rechts onderin, speel je het trouwens op de PC? Tijmentje5 Reageren
Donwell Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Je moet de savegames plaatsen in de map 'GTA San Andreas Userfiles', te vinden in 'Mijn Documenten'. Daar moet je een .b bestand plaatsen, dus niet de .rar. Heb je deze wel, moet je hem even uitpakken. Om op je tweede vraag te komen, vanwege de versie; als je San Andreas opstart kom je in het hoofdmenu terecht, als je daar rechtsonder niets ziet staan heb je V1, zie je daar wel iets staan moet je bij de V2 savegames zijn. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 (bewerkt) dat is het hem juist dan download ik hem en dan doet hij niks geeft hij de naam van wel de missie die ik gedownload heb maar dan begint hij in het begin gewoon als cj uit het vliegtuig stapt?nog en vraag hoe moet ik weten of ik v1 of v2 moet nemen? Je kan op 2 manieren kijken of je V1 of V2 hebt. 1. Hoe zie ik welke versie ik heb? V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks. V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan. V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan. 2. De tweede manier om achter de versie te komen is naar de script.imgte kijken. die vindt je in de data map. (C -> Program Files -> Rockstar Games -> GTA San Andreas -> data) Is de scirpt.img 568 kb? --> V1 is de script.img 562 kb? --> V2 Veel plezier verder met San Andreas. EDIT: Wat te laat. Bewerkt: 18 december 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
mathijscz Geplaatst: 18 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2007 bedankt voor alle hulp, en ga alles uitproberen jullie horen van me:) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.