Donald F. Duck Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Dat is een groot dingetje... Je hebt er denk ik lang over moeten doen. Wel erg mooi! Reageren
Sandra Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Ik heb ook jarenlang RCT gespeeld, vanaf rct1 t/m rct3 Ik weet nog dat ik een keer een stalen achtbaan heb gemaakt van 40 kilometer lang. (Verveling?? ) Reageren
studio dewolf Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Inderdaad ik heb hard gewerkt aan dat pretpark van bergen. 1 maand denk ik maar niet elke dag,hé. Reageren
Basssss Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Ik heb RCT1 + uitbreidingen, RCT2 + uitbreidingen en RCT3 + uitbreidingen, ik weet niet of ik hier een link mag zetten naar een ander forum (buiten GTAForum). Anders kan ik wat links neerzetten naar een paar parken van me. Plaats wel ff 1 fotootje: Reageren
studio dewolf Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Het is echt mooi maar de achtergrond past niet bij die pretpark. Pak beter eiland als achtergrond. Reageren
GTA freakje Geplaatst: 19 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Ik heb RCT1 + uitbreidingen, RCT2 + uitbreidingen en RCT3 + uitbreidingen, ik weet niet of ik hier een link mag zetten naar een ander forum (buiten GTAForum). Anders kan ik wat links neerzetten naar een paar parken van me. Plaats wel ff 1 fotootje: Vette achtbaan! Hoelang is ie? Reageren
Basssss Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Geen flauw idee, maar de bijna de hele achtbaan staat erop. En de achtergrond kan ik niet veranderen in de zandbakmode. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Dat ziet er goed uit! En ook in 7 maanden (ingame). Dat moest veel testen en bouwen zijn. Of had je de game op pauze onder het bouwen? Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Ik heb RCT1 + uitbreidingen, RCT2 + uitbreidingen en RCT3 + uitbreidingen, ik weet niet of ik hier een link mag zetten naar een ander forum (buiten GTAForum). Anders kan ik wat links neerzetten naar een paar parken van me. Plaats wel ff 1 fotootje: [plaatje] Vet park Nu krijg ik ook weer zin Ik ga weer even spelen Ik zal trouwens ook even de beoordelingen van mijn langste achtaan laten zien ben ik 2 uur of zoiets mee bezig geweest Reageren
Basssss Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Dat ziet er goed uit! En ook in 7 maanden (ingame). Dat moest veel testen en bouwen zijn. Of had je de game op pauze onder het bouwen? Ik had hem op pauze, dan hem je geen last van regen, ongelukkige gasten en andere irritante dingen. Ik heb hem gebouwt voor een wedstrijd op een RCT forum, zou ik een link mogen plaatsen. (irri, verschillende regels op forums) Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Je kan toch ook je park sluiten? Maar als je gaat testen wordt de game vanzelf op play gezet dus komen er vanzelf mensen in. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Je kan toch ook je park sluiten? Maar als je gaat testen wordt de game vanzelf op play gezet dus komen er vanzelf mensen in. Het gaat alleen verder als je test terwijl je zelf in de achtbaan zit. Je kunt ook testen door van die door zichtige karretje te gebruiken. Dan blijft het op pauze. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 De doorzichtige karretjes zijn de karretjes als je nog aan het bouwen bent. Maar als je hem test buiten het bouwen moet je hem op play zetten om de achtbaan te laten lopen. Reageren
moechy Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Ff makkelijk houden : Rood : dicht Oranje : Testen Groen : open zo dat is de kleurencode Reageren
Basssss Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Heb nog een keer zomaar wat gebouwd: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.