*M*slipknot2 Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 (bewerkt) :huh: :blink: hey ik ben elke dag op mta vc maar nu ben ik member maar ik had een vraagje hoe wordt je admin ? p.s. ik ben slipknot2 graag antwoorden op deze vraag Bewerkt: 13 januari 2005 door *M*slipknot2 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 gewoon heel lang spelen en niet kloten op mta, dan heb je kans en je moet het niet vragen of er om zeuren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 Wrong forum, ff verplaatsen. En je wordt niet zomaar Admin je moet vaak aanwezig ook. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rea Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 je kan geen bijna geen admin worden op de server, ze hebben er denk ik al genoeg Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*M*slipknot2 Geplaatst: 14 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 Wrong forum, ff verplaatsen. En je wordt niet zomaar Admin je moet vaak aanwezig ook. wat moet ik verplaatsen ? je kan geen bijna geen admin worden op de server, ze hebben er denk ik al genoeg ben jij rip rea [EDIT door Lantyz: Dubbelpost samengevoegd... Je kunt dubbelposts voorkomen met de EDITknop] Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 Jij ben een lid dus jij kan dit topic niet verplaatsen. Dit doen de moderators voor ons. Jij hoeft dit zelf niet te doen. Maar je moet niet zeuren om Admin te worden, want dan word je het nooit. Het beste recept is en blijft: Geduld Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShadowOps Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 Ik heb helaas weinig geduld :lol: En je wordt mischien admin, dat is volgens mijn geluk hebben Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 Je wordt vanzelf wel uitgekozen als admin en met deze topic kom je toch niet verder. Slotje dus. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts