janpieter Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2007 Hallo, Ik heb nu 6 bedrijven gekocht, alleen ik kan Sunshine niet vinden. Heb heel Little Havana afgespeurd, maar niet gevonden. Heeft iemand een routebeschrijving of een punt waar hij vlak bij licht?? Jan-Pieter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2007 Sunshine auto's ligt nét buiten Little Havana. Als je het aan de zuidkant uitrijdt, zuid van het café van Umberto Robina, zul je het aan je linkerhand tegenkomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Klokkie89 Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2007 Sunshine auto`s vindt je op het grote grasveld ten oosten van het vliegveld. Net iets ten noorden van de haven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
janpieter Geplaatst: 18 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 december 2007 Dankje , ik heb het gevonden. Maaruhh... Er zijn toch van die autolijsten? Ik zie nergens een roze cirkel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2007 Dankje , ik heb het gevonden.Maaruhh... Er zijn toch van die autolijsten? Ik zie nergens een roze cirkel! Je moet Sunshine auto's kopen als je dat nog niet hebt gedaan, daarna verschijnen er pas missie's. Als je hem al hebt gekocht moet je naar onder gaan naast de ingang en moet je rechts kijken. Dan zie je een map voor de Streetrace's en een lijst met auto's erop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
janpieter Geplaatst: 18 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 december 2007 Ik zie wel een map met de streetrace, entrace enzo... maar geen lijst met auto's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2007 Ik zie wel een map met de streetrace, entrace enzo... maar geen lijst met auto's. Ga voor die map staan en draai dan de camera naar rechts. Je moet dan een garage met een lijst ernaast zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
janpieter Geplaatst: 18 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 december 2007 Hé ja verrek . Moet ik die auto's dan in die garage zetten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2007 Hé ja verrek .Moet ik die auto's dan in die garage zetten? Ja, rij met de auto naar de garage en de deur gaat open. Stap uit, loop naar buiten en er komt een streep door die auto en een tekst in beeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2007 Er zijn in totaal 4 lijsten. Je moet alle voertuigen van 1 lijst binnenzetten voordat je aan de volgende lijst kunt beginnen. Telkens als je een lijst voltooid heb, gaat ook de dagopbrengst van het bedrijf omhoog, tot een maximum van $9000 per dag. Met het verzamelen van de voertuigen ben je wel even zoet, omdat het schijnt dat op het moment dat er een lijst hangt, deze voertuigen ineens veel minder rondrijden dan normaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.