Segbroekrulez Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2007 Mij lukt The-Pickup van Toni Cipirani niet Ik word in het steegje die honkbalknuppels lukt wel maar dan word ik beschote en ga ik dood Kan iemand me helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2007 (bewerkt) Met de vlammenwerper zal het moeten lukken. Maak daarna de Triad Fish Van kapot met een: Rakettenwerper,Granaat of de vlammenwerper. Als je een Savegame nodig hebt. Vraag mij please Ow ja. wat ook kan: Rijd met een auto het steegje in, rijd elke triad over. Beuk tegen de van aan en klaar! Bewerkt: 18 december 2007 door Dark_Zemy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2007 Het is inderdaad een lastige missie, maar wat ik altijd doe, is met een wagen het steegje zelf in rijden. Vervolgens pak ik de koffer, en rijdt snel het steegje uit. Vervolgens schiet ik vanuit de auto de Triads neer. Simpel, maar toch nog altijd zeer effectief. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2007 Ik kan me nog goed herinneren dat ik altijd een eigen manier gebruikte voor deze missie (anders lukte het me niet ). Ik zette namelijk voor elke ingang een grote truck (denk aan de Triad Fish Van), waardoor ik alles blokkeerde. Normaal gesproken zie je vanaf elke hoek Triads komen als je dat koffertje pakt, maar met een Truck ervoor vertraag je de boel waardoor je gemakkelijk iedereen één voor één kunt uitschakelen. Overigens is dit wel een enorm gepruts, want in GTA3 is een voertuig zo uit het zicht verdwenen als je even niet kijkt. Succes met de missie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Malt3se Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2008 (bewerkt) HM, Als ik het me goed herinner is er een soort van verhoging midden in dat steegje. Ik weet nog wel dat ik daar op sprong en vanaf dat punt de triads dood schoot. Ik zal de missie toch nog eens opnieuw moeten doen om het me beter te herinneren. Er koment btw toch maar 4-5 traids aan gelopen? Bewerkt: 25 januari 2008 door Malt3se Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2008 Ik reed ze allemaal neer met een auto... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2008 rij gewoon met een auto in het steegje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaverslaving Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2008 Als je bijna dood ben typ de cheat: gesundheit in je krijgt dan weer %100 levens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2008 De triads met honkball knuppels zijn geen rpobleem lijkt mij. Voor de gastjes met de guns, zoek dekking achter de aanwezige Mr Wongs die er staat. BTW je moet ook oppassen voor de Triad in de Fish Van. Door een bug stapt ie sons uit en pakt een andere auto, zeer irri Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2008 Ik denk niet dat het zin heeft om iemand tips te blijven geven, terwijl diegene daar vier maanden geleden om vroeg. Hij heeft in deze vier maanden niets meer van zich laten horen, dus kun je wel aannemen, dat hij de missie ondertussen wel gehaald zal hebben. Mocht hij toch nog problemen met deze missie hebben, dan zullen we dat snel genoeg merken. Tot die tijd doen we er verstandig aan om het topic gewoon met rust te laten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.