M_NmGn86 Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 misschien kan iemand mij uitleggen waarom ik de parachute aan het einde van de dak niet kan pakken, ik heb alle satchel charges weggegooit en de ak-47 leeggeschoten maar niks helpt. ben er maar van afgesprongen en ik overleef de val, ben daarna direct naar de verdant meadows gegaan, kan nu de missie niet voltooien omdat de chute van belang is bij deze missie. heb cheats gebruikt bij andere saves maar heb deze verwijdert. ben de game opnieuw vanaf het begin gaan spelen, maar weer die chute die ik niet kan pakken. alvast bedankt voor de hulp die ik krijg, greetz... Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Die parachute pak je door op Tab te klikken, dan zou het moeten werken. Succes. Reageren
M_NmGn86 Geplaatst: 18 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Die parachute pak je door op Tab te klikken, dan zou het moeten werken. Succes. heej bedankt voor de tip, moest idd toch iets indrukken op de ps2 blijkt dat dus L1 te zijn, was maar op knopjes gaan drukken en toen kwam ik erachter Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.