stanlyxl22 Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Is het mogelijk om een gerecruteerde gangmember een spry-can [spuitbus] tegeven. En bevoorbeeld je t-shirt groen te spuiten etc...... Ik weet alleen dat je je gangmember een camera kan geven. by de way is daar een topic over? alvast bedankt.!!!! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Met de Noobmode versie 2 die hier te downloaden is is het mogelijk om je homies elk wapen te geven wat je maar wilt, zelfs spray. En over die T-Shirts is niet mogelijk. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 (bewerkt) Hahaha, Nee dit gaat helaas niet. Het enigste wapen dat je aan een gang-member kan geven is de camera. Je zult wel en "Pistol" kunne geven als de gang-Member geen wapen heeft en laat recuteren. Maarja dat wist je waarschijnlijk al. Cya! Bewerkt: 18 december 2007 door Dark_Zemy Reageren
stanlyxl22 Geplaatst: 18 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2007 dat wist ik al lang ja !!!!!!! Reageren
moechy Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 kalm en vriendelijk blijven hé.Als je je gangmembers een wapen wilt geven zal je toch de noobmode mogen downloaden. Reageren
stanlyxl22 Geplaatst: 19 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2007 maar ik heb op you tube een keer een filmpje zitten kijken. van een gangwar in grove street. en hij hat dat rode t-shirt van de sub urben. en die was groen hoe kan dat dan Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Als het T-shirt wat jij bedoelt niet bestaat in het groen, kan die natuurlijk vervangen zijn met een andere texture (ook een vorm van modden). Reageren
stanlyxl22 Geplaatst: 19 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2007 dan is het zeker weten een mod geweest. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.