-GoldWing- Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Ik vind rocky zo,n leuke film,ik kijk er haast elke dag naar (heb hem op dvd). Heb jij hem wel eens gezien en wat vond je er van. Laterzzzzzzz Don Stracci Reageren
PowerPats Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Vondt alleen die ene leuk dat ie tegen die omgebouwde sovjet-unie bokser ging boksen voor de rest heb ik ze niet gezien want ik volg het niet meer met al die verschillende delen. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 18 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2007 ou ik kan je verzekeren dat ze allemaal leuk zijn Reageren
Disturbed Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Ik heb ze allemaal origineel op dvd, en ben echt een grote fan van de Rocky serie. Ook alle muziek ervan gedownload, en nog een cd ervan gekocht Rocky 1, 2 en 4 waren echt de beste delen van de reeks. Die Ivan Drago (goed gespeeld door Dolph Lundgren) is echt een interresant karakter Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 18 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2007 I k vind Cubber lang echt een leuke personage met zijn agressie. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Ik heb ze allemaal gezien het zijn vette films en die gevechten ook alleen nu beginnen ze te vervelen komt er een deel 7 ofso ?? Reageren
RuftCrush Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Vinden jullie Rocky leuk? Rocky is niet leuk... HET IS SUPER OWNAGE!!! Ik vind Rocky serieus gewoon de beste film. Alle delen zijn top, maar toch vind ik 1 en 2 wel ownage. Oee goed zeg dat we ff onderling kunnen overleggen over de best movie ever made. Ik moet nu alleen nog Rocky Balboa kijken. Natuurlijk raar dat een super fan dat nog niet heeft gezien, maar ik wil 'm steeds bewaren omdat ik weet dat het daarna afgelopen is met de Rocky reeks. Zijn jullie ook Rambo fans? Ja een beetje off-topic maar gewoon om ff te zeggen: Rambo 4 komt uit in de bioscoop Reageren
TomHagen Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Ik vind Rocky na Rambo de grootste aandacht trekker die ik ken. Kwalitatief is het niks waard. Gewoon een macho die ongelooflijk wordt uitgemolken. Als je naar echt goede films kijkt, zie je hoe het ook kan. Misschien is mijn mening een beetje overdreven, maar dat komt door die kop van Sylvester Stallone (aap dat het is). Fans, voel jullie niet angevallen, maar dit moest ik even kwijt. Mazzels ^^ Reageren
DJRobin Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Ik heb er een paar gezien, wel leuk ! Reageren
Wesley Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 't zijn echt allemaal hele mooie films. Ik heb alleen niet alles gezien, maar ik weet wel zeker dat het een geweldige film-collectie is! Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 27 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2007 (bewerkt) Ja, ik heb de special edition van Rocky Daar zitten bij: alle zes de films de muziek cd een boek met alle informatie over de spelers en 4 posters van: Rocky,Apollo,Clubber,Ivan en een extra cd met hoe Silvestre trainde voor de film en hoe de gevechten werden opgenomen Laterzzzzzzzzz Don Stracci Edit: er komt nog een Rocky, genaamd Rocky Rivals Ik denk dat alle boksers nog een keer terugkomen in die film Bewerkt: 27 december 2007 door Don Stracci Reageren
studio dewolf Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Ik heb alleen Rocky 1 gezien. Reageren
Dastard Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 *bump* Ik heb in de bioscoop Rocky Balboa gezien, fantastische film! Reageren
Forever GTA Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 (bewerkt) Rocky sucks en rambo is the best!! nee. Vind rocky niks eigenlijk al heeft het wel wat 1,2 zijn meer kennis maken en gebeurt niet veel, de rest gaat wel maar is minder teminste een beetje actie, er zijn er maar 2 die ik echt goed vind dat zijn 4 & 5 teminste spannend en actie en er gebeurt veel. deel 6 heb ik nog niet gezien maar het zal wel niks zijn. Z'n trainer vind ik geweldig jammer dat het niet redt, en hij is best loyaal. Bewerkt: 7 juni 2008 door Forever GTA Reageren
rjravi1 Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 ik heb ze wel eens gezien k vind er niks aan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.