Siender Geplaatst: 14 april 2004 Rapport Geplaatst: 14 april 2004 ik heb de Sixplosion Cars V-1.2 gedownload en geïnstaleerd maar ik krijg alleen maar een andere showroom en geen andere auto's <_< ...... hoort dit zo of is het een foutje? Reageren
djvinnie Geplaatst: 14 april 2004 Rapport Geplaatst: 14 april 2004 ik heb de Sixplosion Cars V-1.2 gedownload en geïnstaleerd maar ik krijg alleen maar een andere showroom en geen andere auto's <_< ......hoort dit zo of is het een foutje? Geen idee, ik heb het programma neit gedownload. Misschien weet iemand anders heir iets van! Reageren
Joriz Geplaatst: 14 april 2004 Rapport Geplaatst: 14 april 2004 Nee je krijgt geen andere auto's Met de mod verander je alleen het gebouw! Voor auto's moet je weer tussen de voertuigen mods kijken. Reageren
Siender Geplaatst: 14 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2004 Nee je krijgt geen andere auto'sMet de mod verander je alleen het gebouw! Voor auto's moet je weer tussen de voertuigen mods kijken. wat is dat dan voor een mod..... Reageren
Gelmir Geplaatst: 20 april 2004 Rapport Geplaatst: 20 april 2004 Hoe installeer je zo'n mod? Ik ken niet echt veel van pc's... Reageren
snur Geplaatst: 20 april 2004 Rapport Geplaatst: 20 april 2004 probeer er gewoon een te downloaden. waarschijnlijk zit er wel een readme bij waarin het allemaal wordt uitgelegd. Reageren
Joriz Geplaatst: 20 april 2004 Rapport Geplaatst: 20 april 2004 probeer er gewoon een te downloaden. waarschijnlijk zit er wel een readme bij waarin het allemaal wordt uitgelegd. idd. Overal zit een readme bij!! Gewoon even readme.txt of leesmij.txt openen en de instucties opvolgen en je bent klaar. Reageren
Gelmir Geplaatst: 20 april 2004 Rapport Geplaatst: 20 april 2004 wat is img-tool? in de leesmij staat dat je die nodig hebt om de mod te installeren, maar ik denk niet echt dat ik dat heb dan, want het lukt niet. Nog informatie asjeblief... kortom, wat is img-tool... Reageren
Joriz Geplaatst: 20 april 2004 Rapport Geplaatst: 20 april 2004 een IMG tool kan je downloaden van GTAgames.nl <_< Daarmee kan je de textures aanpassen. Deze editors zijn goed: http://www.gtagames.nl/downloads/?release_id=40 http://www.gtagames.nl/downloads/?release_id=6 Reageren
Gelmir Geplaatst: 20 april 2004 Rapport Geplaatst: 20 april 2004 Oké, bedankt. ik heb het gevonden:d Reageren
Gelmir Geplaatst: 20 april 2004 Rapport Geplaatst: 20 april 2004 (bewerkt) like f*ck (sorry voor de dubbelpost trouwens) Als ik nu die oude bestanden wil verwijderen, komt er een of andere dir fout dat die in use is ofzo... edit door Joriz: ER ZIT een EDIT knopje boven je bericht zodat je hem zelf kan aanpassen! Oh ja, sorry. Maar kheb nog steeds geen leukere vice city:( Bewerkt: 20 april 2004 door Gelmir Reageren
broodkorst Geplaatst: 3 mei 2004 Rapport Geplaatst: 3 mei 2004 als ik dat gebouw er neer zet krijg ik bij de haven allemaal draaiende gebouwen en in die haïtians wijk een gebouw midden op de weg.. (..of was dat nou een andere mod..?) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.