Mister.X Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Hallo Zoals iedereen weet heeft MSN een functie om zelf te schrijven. Ik wilde het zelf ook proberen. Maar ik kreeg deze fout. Moet ik dan één of andere software downloaden? Misschien mis ik wel een bestand? Alvast bedankt! Reageren
ikt Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Je moest volgens mij Microsoft Excel hebben om dat te kunnen doen, maar die moet je jammer genoeg kopen... Reageren
Mister.X Geplaatst: 18 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Je moest volgens mij Microsoft Excel hebben om dat te kunnen doen, maar die moet je jammer genoeg kopen... Die heb ik niet. Maar ik heb wel Openoffice Calc. Dat is net zoiets! Reageren
Thundercover Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Welke versie heb je? Vaak helpt het updaten naar een nieuwe versie, zodat je ook handgeschreven kan gebruiken. Anders kun je ook deze plugin installeren, dan werkt het als het goed is ook (bij mij werkte het destijds wel). Succes! Reageren
Joriz Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Je hebt helemaal geen plugin nodig. Dit zit standaard in Live messenger. Rechts onderaan (links van je eigen schermafbeelding) staat een pennetje in een A'tje. Klik op het pennetje om te tekenen en op het A'tje om weer gewoon te typen. Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 dat heb ik ook wel eens gehad en dan meost ik een paar programma'sen updates van microsoft instaleren, maar helaas weet ik neit meer welke maar dat staat erwel als je op help klikt geloof ik Reageren
Thundercover Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Je hebt helemaal geen plugin nodig. Dit zit standaard in Live messenger.Rechts onderaan (links van je eigen schermafbeelding) staat een pennetje in een A'tje. Klik op het pennetje om te tekenen en op het A'tje om weer gewoon te typen. Hij kreeg de foutmelding na het klikken op het pennetje en bij een oudere versie kan het zijn dat het pas na het installeren van de plugin werkt. Maar kijk eerst of je niet moet updaten naar een nieuwe versie, zoals ik al eerder zei. Reageren
Mister.X Geplaatst: 18 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2007 (bewerkt) Je hebt helemaal geen plugin nodig. Dit zit standaard in Live messenger.Rechts onderaan (links van je eigen schermafbeelding) staat een pennetje in een A'tje. Klik op het pennetje om te tekenen en op het A'tje om weer gewoon te typen. Dat is het probleem. Ik kan het niet gebruiken. Je hebt helemaal geen plugin nodig. Dit zit standaard in Live messenger.Rechts onderaan (links van je eigen schermafbeelding) staat een pennetje in een A'tje. Klik op het pennetje om te tekenen en op het A'tje om weer gewoon te typen. Hij kreeg de foutmelding na het klikken op het pennetje en bij een oudere versie kan het zijn dat het pas na het installeren van de plugin werkt. Maar kijk eerst of je niet moet updaten naar een nieuwe versie, zoals ik al eerder zei. Inderdaad, Bedankt. Hij werkt helemaal! Bewerkt: 18 december 2007 door Mister.X Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.