Jump to content

Test drive unlimited

Recommended Posts

Geplaatst:

heej,

ik heb nu al een tijdje test drive unlimited thuis liggen, gewoon gekocht dus. enne vette game vind ik maarrrr... nu heb ik een probleem. :-( iedere keer als ik het nu ga spelen kan ik een kilometertje of 10 rijden en dan blijft alles hangen. :S geluid en beeld blijft hangen, k weet niet waardoor dit veroorzaakt wordt, op de cd zitten geen krasjes ofzo. heeft iemand hier ervaring mee? kunnen jullie me plz helpen hiermee, want ik ben er nog lang niet op uitgekeken. ^_^

Alvast bedankt

Geplaatst:
heeft iemand hier ervaring mee? kunnen jullie me plz helpen hiermee, want ik ben er nog lang niet op uitgekeken. ^_^

Test Drive vraagt nog redelijk wat van je PC, dus de kans is groot dat het probleem daar ligt. Weet je zeker dat jouw PC voldoet aan de minimale eisen om het spel te draaien? (zie achterkant hoesje). Vergelijk de minimale eisen met de inhoud van je PC om een conclusie te trekken. Mocht je PC wél voldoen, probeer dan eens de nieuwste driver voor je videokaart te downloaden. Een nieuwe driver veranderd meestal niet zoveel, maar kan wel cruciaal zijn om een spel wel of niet goed te laten functioneren. Is Test Drive overigens het enige spel waar je problemen mee hebt? Of heb je meer problemen met andere games?

Geplaatst:

ja ik heb hetzelfde gehad mee gta sa, dat heb k heel lang kunnen spelen maar opeens stopte ie ermee, bij het laadscherm liep ie daar vast. muziek ging ook gewoon door. :S het zal niet liggen aan systeem specs. dat zit wel goed. :puh:

maar bedankt nog k ga ff kijken naar de drivers. :puh:

Geplaatst:
ja ik heb hetzelfde gehad mee gta sa, dat heb k heel lang kunnen spelen maar opeens stopte ie ermee, bij het laadscherm liep ie daar vast. muziek ging ook gewoon door. :S het zal niet liggen aan systeem specs. dat zit wel goed. :puh:

Mijn SA liep ook vast bij het laadscherm. Dit komt omdat ik verkeerd gemod had. Dus wie weet licht het daar aan. Verder was er laatst toch ergens een patch uitgekomen. Wie weet lost die het probleem op....

Geplaatst:

Mijn SA liep ook vast bij het laadscherm. Dit komt omdat ik verkeerd gemod had. Dus wie weet licht het daar aan. Verder was er laatst toch ergens een patch uitgekomen. Wie weet lost die het probleem op....

bedankt!! ik ga gelijk ff kijken naar die patch. ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...