stanlyxl22 Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 even, ik vin het wel stom dat je die gangleider van de ballas kane. het zelvde eruitziet als een gewone ballas gangmember. en niet zoveel moeite hoeft te doen om hem te doden. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Kane is ook niet de leider van de Ballas, het is een belangrijk persoon bij de Ballas. Wie de leider van de Ballas is is onbekend. Reageren
Arthis Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Volgens deze pagina van wiki, is Kane de leider van de Ballas gang. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Dat is vreemd, want als je GTA San Andreas speelt met de Nederlandse ondertiteling mod van HerrieM. Dan zegt CJ, is Kane niet heel belangrijk bij de Ballas? Daar kun je niet echt uit maken dat het de leider van de Ballas is, maar dat is mijn mening. Reageren
Teraku Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 (bewerkt) Er is een grote mogelijkheid dat Tenpenny de leider is van de Ballas. Hij WAS dan de leider als je het spel hebt uitgespeeld.[/font] Bewerkt: 18 december 2007 door Teraku Reageren
stanlyxl22 Geplaatst: 19 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2007 dat is wel erg gek want op wikigta zeggen ze dat kane de gangleider van de ballas is. maar volgens mij dwingt tenpeny de ballas om drugs te maken. waaronder big-smoke mee helpt!!!!!! maar ryder waren ze al bang voor dat hij aan de drugs ging. dat kun je zien tijdens de misie the green saber. Reageren
Sybert Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Hetzelfde geldt ook voor de Varrio Los Aztecas. Als je op die pagina kijkt, zie je dat de leider Cesaer Vialpando is en als je op zijn pagina klikt staat er: of hij de leider is is onbekend! Dus ja, ik veronderstel dat ze gewoon bekende belangrijke personen als de gangleider zien, omdat ze misschien veel respect afdwingen in hun gang, maar er nog iemand onbekend boven hen staat ofzo. Reageren
stanlyxl22 Geplaatst: 19 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2007 dan heb ik nog zo iets, ze zeggen dat Big poppa de gangleider van de los santos vagos is. maar volgens mij is dat ook maar zo`n gewone gangmember Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Ja daarom juist, dus dan kunnen Kane en Big Poppa geen leiders zijn vind ik. Van Big Smoke kun je echt zeggen dat hij de leider van de Ballas is, en van Carl en Sweet kun je ook zeggen dat zei de leiders zijn van de OG's. Hetzelfde is ook met Ran Fa Li en Woozie, die zien er ook echt uit als leiders. Reageren
Grove4L Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Ik heb altijd gedacht dat het zo zat: Grove Street Families: Sweet (Big Smoke/CJ) Ballas: Kane Los Santos Vagos: Big Popa Varios Los Aztecas: Cesar Syndicate: Jizzy B Triads: Woozie Reageren
_niickk Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Hetzelfde geldt ook voor de Varrio Los Aztecas.Als je op die pagina kijkt, zie je dat de leider Cesaer Vialpando is en als je op zijn pagina klikt staat er: of hij de leider is is onbekend! Dus ja, ik veronderstel dat ze gewoon bekende belangrijke personen als de gangleider zien, omdat ze misschien veel respect afdwingen in hun gang, maar er nog iemand onbekend boven hen staat ofzo. in een van de laatste missies met Ceasar Vialpando wanneer je zyn huis moet heroveren, zegt hij its time to get my old gang back together. eerst d8 ik mischien bedoelt ie MY zoals dat t van hem is, maar daarna dacht ik nee het kan ook zijn dat hy bedoeld van ik hoor er ook bij,.. dus onduidelijk of Ceasar de leider is. maar on topic de leider was onbekend, het is onzin dat Kane de leider zou zijn. ik Denk ook dat er een mogelijkheid is dat de leider in Glen park heeft gewoond, en dat je hem hebt vermoord in de missie in het begin, wanneer je voor het eerst naar Ammu-Nation gaat. Reageren
stanlyxl22 Geplaatst: 19 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2007 (bewerkt) nou vind ik niet wand, cj heeft maar een wit hemd. en een spijker broek. en zwarte schoenen,dus ziet hij er niet uit als een grove families leider net als sweet. als je een leider bent van de grove,dan zie je er zo uit zie hieronder -pet: green cap van de pro-leps -en als kapsel: cesar and goatee kapper idlewood -trui: green hoody van de binco -broek: bleu kakis van de zip -schoennen: black hi-tops van de pro-leps -tatoes: rug los santos en maag grove Bewerkt: 19 december 2007 door stanlyxl22 Reageren
Bling Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Van Big Smoke kun je echt zeggen dat hij de leider van de Ballas isBig Smoke is geen gangleider van de Ballas, hoor. Hij werkt met hen samen in de drugshandel, waar hij uiteindelijk rijk van geworden is en een eigen crack palace in bezit kreeg. Hij krijgt dus wel redelijk veel macht binnen de Ballas, maar een echte leider kun je hem niet noemen.Ja daarom juist, dus dan kunnen Kane en Big Poppa geen leiders zijn vind ik [..] die zien er ook echt uit als leiders.Rockstar heeft duidelijk niet al te veel aandacht aan de gangleiders van de verschillende gangs willen besteden. Zouden ze dit wel gedaan hebben, dan hadden ze per gangleider een nieuw uiterlijk (+ stem) moeten ontwikkelen. Onthoud dat het slechts een game is en het veel werk kost om alles geheel in detail uit te werken. Dat Kane gewoon hetzelfde uiterlijk als een normaal ganglid heeft, wil niet direct zeggen dat hij geen gangleider kan zijn. Je kunt games niet altijd met de realiteit vergelijken. Reageren
stanlyxl22 Geplaatst: 19 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2007 dat is vaak wel zo. maar gangsters hebben vaak al van die slordigge kleren aan en ze doen vaak smerig met drugs en zo. gelukig de grove street families niet. >>> Door Bling: Misschien kun je beter het tweede gedeelte van mijn post nog eens goed doorlezen. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.