Jump to content

weer een probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb weer een probleempje met samp

De normale singleplayer start op, dus niet samp zelf.

Ik heb dit al eens gehad en toen heb ik samp opnieuw geïnstalleerd, maar ik denk dat ik hem niet goed verwijderd heb, want als ik hem terug installeer(dit gaat al zeer snel) staan al mijn favorieten nog goed en werkt het spel nog steeds niet. Ik heb de gewone gta ool al eens opnieuw geïnstalleerd, maar dat hielp ook niet.

Hoe moet ik mijn SAMP fatsoendelijk verwijderen??

Ik hoop écht dat jullie me raad kunnen geven!

greetz!

Geplaatst:
Hoe moet ik mijn SAMP fatsoendelijk verwijderen??

Dat kan volgens mij gewoon OF via je configuratiescherm --> Software OF via het start-menu en dan bij San Andreas Multiplayer op "uninstall"

En als dat niet werkt kun je ook nog samp er handmatig afhalen door de files van samp in je gta map te verwijderen, meestal c:/program files/rockstar games/gta san andreas

De volgende files: samp.exe / samp.dll / samp.saa / samp_debug / SAMPUninstall

(Kan zijn dat ik een paar files teveel heb gezegd, mijn GTA-map zit hardstikke vol met overbodige rommel van servers, screens, back_ups, mods, enz.)

Maar... je kunt het proberen, maar volgens mij zal het weinig uitmaken.

Ikzelf heb volgens het samp-venstertje OOK nog steeds 0.2.1 terwijl ik 0.2.2r2 heb. en ik kan WEL spelen, dus moet dat volgens mij niks uitmaken. maargoed.. dat horen we nog wel ;)

mvg, Ymosky

Geplaatst:

Ik krijg het niet proper verwijderd :N

Als ik heb verwijderd en terug heb geïnstalleerd, heb ik nog altijd dezelfde servers bij mijn favorieten staan, terwijl dit eigenlijk niet zou mogen hé.

Ik doe de uninstaller en dan via het configuratiescherm. Ik heb de gewone SA ook al opnieuw geïnstalleerd, maar dat helpt ook niet. Ik weet écht niet meer wat het probleem is :N

Geplaatst:

Misschien een paar dingetjes:

- Je hebt het erover dat je samp wil verwijderen en opnieuw installeren en dat het dan wel werkt, eerlijk gezegd twijfel ik eraan of dat zo is. Je zou natuurlijk kunnen proberen die bestanden handmatig te verwijderen. (zoals in mn vorige post)

- Misschien ook makkelijk te weten wat er gebeurd als je probeert een server te connecten,

doet hij HELEMAAL niks?

of krijg je crash tijdens het opstarten, of crash tijdens het inloggen.

- Heb je wel de nieuwste versie van SA:MP namelijk 0.2.2 R2

- Heb je wel de V1.0 van SA? (zoals Sandra al zei)

- Staat in het SA:MP programma de locatie van je GTA SA wel goed ingesteld? Dit staat bij "Tools" --> "Settings" en dan waarschijnlijk C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\

Greetz, Ymosy

Geplaatst: (bewerkt)

1: Ik had dit probleem al eens en toen ik het opnieuw had ge¨nstalleerd werkte alles weer normaal. Ik zal de bestandjes even handmatig verwijderen, dan breng ik straks verslag uit.(Weet je zeker dat het die bestanden zijn, zodat ik straks geen andere problemen heb met de gewone GTA)

2: Dus: Ik start SAMP op, ik dubbelklik op een server, ik klik op "connect", ik sta met verstomming geslagen als ik de gewone GTA zie opstarten.(hij doet dus wel iets)

3: Ja

4: Ja, ik heb al gepatcht en nu zie ik in de rechterbenedenhoek geen "V2.00" meer staan

5: Ja (kan je dat van "tools..." eens wat beter uitleggen; ik heb Vista en zie nergens "Tools" staan :s)

Bewerkt: door tjoef
Geplaatst:

Puntje 1:

In ieder geval alle files waar "samp" bij staat, maar als je dat precies wilt weten misschien iemand vragen met een "schone" gta map

Puntje 5 van de tools:

Die staat hier: klik klik

Zal trouwens wel goed zitten, als dat verkeerd staat krijg je een melding, (net zelf getest)

Je zegt dat je Vista hebt, misschien is het een optie om het uit te voeren als XP? Dus in de map GTA San Andreas op het bestandje "samp" rechtsklik en dan properties (of eigenschappen in NL-versie) en dan iets van Compatibileit, daar kun je als het goed is een programma laten uitvoeren als eerdere windows-versie.

Maarja, ik heb zelf XP dus ik weet niet precies hoe dat met Vista zit

Geplaatst:

Vreemd, hij doet het terug :? Ik weet niet wat ik heb veranderd, ik had hem gewoon voor de zoveelste keer nog eens opnieuw geïnstalleerd.

Maar in elk geval, bedankt! Hij doet het weer :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...