joskethefool Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 hey allemaal, kan je de fire fighter missies ook enkel in ANGEL PINE doen? zoals de paramedic missies? Maar dat je dan wel met een brandweerwagen naar ginds rijdt of eentje laat komen dmv molotovs?? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Ja dat kan, alleen bij de politie missies kan dat niet. Hopelijk weet je nu meer. Reageren
joskethefool Geplaatst: 19 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Ja dat kan, alleen bij de politie missies kan dat niet. Hopelijk weet je nu meer. Dus als ik met een brandweerwagen naar daar rijdt en de submissie start, zullen er enkel brandjes in angel pine ontstaan ? in vergelijking met III en VC zijn de paramedic en firefightermissies dus een pak makkelijker geworden bedankt é Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Ik zou het daar niet doen! De brandweer wagen die kantelt nogal gauw, en omdat het heuvelachtig gebied is kan hij gauw kantelen. Ik heb het gewoon gedaan in een grote stad: San Fierro PS: Ik weet dat het daar ook heuvelachtig is maar het zijn trouwens ook grotere wegen Tijmentje5 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.