Scarcetti Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 ik krijg ineens geen fotos meer in de map photo op mijn psp ?? hoe kan dit Reageren
MrKooKie Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Heb je de map verplaatst? Of heb je eigenschappen van de map veranderd? Reageren
Scarcetti Geplaatst: 20 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2007 nee , maar hoe moet de map noemen ?? Reageren
Woetsha Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 (bewerkt) nee , maar hoe moet de map noemen ??Je moet de foto's plaatsen in de map "X:\PSP\PHOTO\". En normaal gezien zou het dan moeten lukken.X= De schijf van je PSP, zoals je windows meestal op de schijf C:\ staat. Bij mij is het F:\, maar dat is ook bij iedereen weer anders. Bewerkt: 22 december 2007 door Woetsha Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Ik heb het ook al gehad. vroeger lukte het maar nu vind hij van mij ook geen afbeeldingen meer in de map PHOTO Reageren
Woetsha Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Ik heb het ook al gehad. vroeger lukte het maar nu vind hij van mij ook geen afbeeldingen meer in de map PHOTOHeb je al de laatste systeemversie van PSP ? Hier kan je 3.72 downloaden, je moet het eboot.pbp dan plaatsen in de map X:PSP/GAME/ en opstarten via je PSP bij Game. Probeer dan nog eens je afbeeldingen in de map X:PSP/PHOTO/ te plaatsen.Kan je wel muziek beluisteren die je in map X:PSP/MUSIC/ plaatst ? Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Ik heb het ook al gehad. vroeger lukte het maar nu vind hij van mij ook geen afbeeldingen meer in de map PHOTOHeb je al de laatste systeemversie van PSP ? Hier kan je 3.72 downloaden, je moet het eboot.pbp dan plaatsen in de map X:PSP/GAME/ en opstarten via je PSP bij Game. de laatste versie is 3.80 maar hoe start je die update dan?via psp bij game? hoe? en wat bedoel je met ''hier'' ? ik kan toh nrgns op klikken? Reageren
Woetsha Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 (bewerkt) Ik was vergeten de link op te zoeken, je kan de laatste update op yourpsp.com terug vinden. Hier kan je het eboot.pbp bestand downloaden. LET OP ! * Je hebt een geheugenkaart nodig van minstens 32 MB * Je batterij moet voor 75 % vol zijn, zo niet laad hem dan op tijdens de update * De woorden die in het rood staan zijn voor de mappen * Je hebt hersenen nodig !! (dit is het belangrijkste) ---------- UPDATEN ---------- ALLE MAPPEN MET HOOFDLETTERS SCHRIJVEN !! Neem eerst je PSP bij de hand Zet hem aan Ga naar USB verbinding Zet je USB kabel in de PSP Nu krijg je normaal gezien de schijf van je PSP Kijk of je de map PSP in de root van je PSP hebt Is dit niet zo maak dan een nieuwe map aan in de root van je PSP en noem het PSP Maak de PSP map open Kijk of je in de PSP map GAME hebt Is dit niet zo maak dan de map GAME aan in de map PSP Maak de map GAME open Kijk of je in de GAME map de UPDATE map hebt Neem nu het eboot.pbp, die je bovenaan hebt gedownload Plaats het eboot.pbp in de UPDATE map Als je dat hebt gedaan mag je de verbinding verbreken tussen je PSP en je computer Ga dan naar Game in PSP Ga dan helemaal onderaan bij Game dat zou normaal gezien de geheugenkaart moeten zijn Je drukt dan op de geheugenkaart Je krijgt dan een update Die update moet je opstarten En de verder instructies krijg je bij het opstarten van de update volg die instructies en je hebt versie 3.80 Bewerkt: 29 december 2007 door Woetsha Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.