Jump to content

Grove Street kleding

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

bij de misie nines and aks belt Sweet je op dat je grove kleren moet dragen van je gang maar ik heb geen flauw idee hoe ik eruit zou moeten zien.

ik wil wel op Sweet lijken. 8)

Bewerkt: door Bling
Topictitel aangepast naar onderwerp.
Geplaatst:

Koop dan een Eris T-Shirt bij Binco als je op Sweet wilt lijken, of er ook een groene pet bestaat dat weet ik niet. :)

Geplaatst:
bij de misie nines and aks belt Sweet je op dat je grove kleren moet dragen van je gang maar ik heb geen flauw idee hoe ik eruit zou moeten zien.

Als je kijkt naar de Grove Street Families, zie je dat ze allemaal groene kleren dragen. Als je vervolgens naar de Binco gaat, moet je simpelweg eventjes zoeken naar de kleren waar 'Green' in zit. Dan kun je vervolgens de kleding kopen en dragen. De stijl maakt op zich niet uit, zolang het (in dat geval) maar groen is. ;)

DaH heeft je verder al kleding omtrent Sweet uitgelegd. ;)

JA JA JA :tu:

ik heb het gevonden.

weet je hoe ik er nu uitzie.he :?

zo zie hieronder,

-groene pet

-groene trui met een groene kapisjon.

-blauwe broek [lang]

-black hi-tops van de pro-leps,gebaseerd op het merk schoennen dat zo in is All-stars.

-en als kapsel een cesar met een goatee.

zo zie ik er nu uit goed gelukt he 8)

Bewerkt: door stanlyxl22

dank je wel zeg! :tu:

hahaha!!!! :klap:

ja he.

:Y I LOVE MY GANG EN THE GROVE FOREVER :Y

Bewerkt: door stanlyxl22

Spijtig genoeg zal je je gang voor bijna de rest van het spel (story-line) moeten missen... :cry:

Bewerkt: door Grove4L
Geplaatst:

weet ik maar daar hoef ik me geen zorgen meer over te maken :sigaar:

want ik heb hem al uitgespeelt :puh:

Geplaatst:

Als je het al uitgespeeld hebt, waarom vraag je dan hoe je je moet kleden als een echte OG? :?

Geplaatst:

De leden van WikiGTA hebben trouwens een mooie pagina over kleding aangemaakt, en die pagina kun je hier vinden in het eerste rijtje. :Y

• 3 weken later...
Geplaatst:
Koop dan een Eris T-Shirt bij Binco als je op Sweet wilt lijken, of er ook een groene pet bestaat dat weet ik niet. :)

groene pet bestaat heb er zelf een is SA

Geplaatst:

Dat klopt. Een groene pet kun je kopen in de Pro Laps, de lokale sportwinkel van San Andreas. Op WikiGTA kun je hem op deze pagina vinden, je ziet hem meteen helemaal rechts, onder de naam 'Green Cap'.

Geplaatst:

Dit topic gaat nergens meer over, de topicstarter is al lang geholpen. Het is niet nodig om dan nog te reageren. Laat dan het topic rustig naar de donkere hoeken van het forum afdalen. ;) Het hangslot dat ik er zo aan ga hangen zal er wel voor zorgen dat dit topic daar terecht komt. :Y

:slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...