.Sharingan Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Onderwerp: Anime Soort design: Signature Size design: Maakt niet uit Render: Mag je zelf kiezen, ofc. Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: ZSM Opmerking: Ik post hem na de jouwe
M4X Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Ik wil wel Ik post m'n signature z.s.m
M4X Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 *bumb* Mijn inzending: Veel succes Whoop
.Sharingan Geplaatst: 20 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2007 .WhoopDiDoo. Versus M4X Succes M4X
Fiegel5 Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 (bewerkt) .WhoopDiDoo: Ik zelf vind jouw singature niet zo heel mooi omdat je veel kleuren gebruikt die soms ook niet helemaal passen in mijn zin.En ook die vlammen bij haar armen vind ik weinig soeps helaas. Vedder gebruik je aan de rechterkand van je singature druppels of iets dergelijks wat ik ook niet heel erg vind passen.Overings is de achtergrond wazig wat ik persoonlijk niet erg mooit vind. M4X:je hebt dit keer een rustige sinature gemaakt die zeer goed in de smaak valt, alle kleuren komen goed samen hoe het hoort te zijn en je blijft in een sfeer/thema zal ik het maar noemen en dat bevalt mij weer persoonlijk.Aleen het enige minpunt vind ik de tekst, het lettertype past niet bij de stijl die je nu gebruikt zekker omdat de stijl rustig is en de letter scheef staan vind ik dit niet erg mooi. Stemmen: .WhoopDiDoo; Ik heb het al duidelijk uitgelegt maar ik geef je een kleine 4. M4X: Ja in een woord geweldig een ruime 8. Vote:M4X Bewerkt: 20 december 2007 door fiegel5
TomHagen Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 .WhoopDiDoo: Ik vind je sig heel onrustig, en het kleurgebruik is ook niet zo goed. De vlammen zijn iets te fel en de effecten zijn wat onlogisch. M4X: De achtergrond is erg mooi. Maar samen met de render is er wat weinig kleurafwisseling. Zelfs de tekst is in de zelfde kleur, en daardoor wordt het minder als je er iets langer naar kijkt. Verder is alles wel goed, maar ik zou wat meer zwart maken, zodat dat goed aansluit met het haar van de rander. Kleine opmerking, dat anime vrouwtje kijkt maar op de plek waar ze kijkt is niks. Toch stem ik voor M4X.
.Sharingan Geplaatst: 22 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Gefeliciteerd M4X 2-0 verloren. Je was een waardige tegenstander, alleen de stemmers wilde niet zo. Maar 2 stemmen, had wat meer verwacht.
.Antonio Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Gefeliciteerd M4X 2-0 verloren. Je was een waardige tegenstander, alleen de stemmers wilde niet zo. Maar 2 stemmen, had wat meer verwacht. Inderdaad, er wordt de laatste tijd fucking weinig gestemd
RonaldVC Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Battle afgelopen, winnaar M4X! M4X, 1 punt voor jou erbij, je gaat dit keer niet omhoog in de ranking, maar je krijgt er natuurlijk wel een punt bij waarmee je een grotere afstand creeërt met je tegenstanders. WhoopDiDoo, helaas voor jou -1 punt, waarmee je uit de ranking verdwijnt. Volgende keer beter.. Ranking updated, en topic locked.
Recommended Posts