WALLAH Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Nou dit is et probleem , ik wil me GTA3.IMG opstarte (van GTA SA) via IMGTool maar dan als ik het open kom er een ander schermpje met "Read beyond end of file" en dan staat er bij me IMGTool "Archive Closed" kan iemand me helpen please..... alvast bedankt !!! Reageren
WALLAH Geplaatst: 19 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2007 KOM OP HULP NODIG!! >>> Door Wazuup: Zo snel bumpen wil ik niet meer zien.<<< Reageren
K.O. Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 hier ben ik hetzelfde probleem tegengekomen. Waarschijnlijk ligt dit aan Windows Vista, als je die hebt. De truc is om de compatibiliteitsmodus van IMGTool te wijzigen. Ga naar de .exe (dus geen snelkoppeling ofzo), klik er op met de rechtermuisknop, eigenschappen, tabblad compatibiliteit, "dit programma in deze compatibiliteitsmodus uitvoeren:", kies iets als Windows XP (SP2), Toepassen, Ok. Nu zou het weer moeten werken. Reageren
WALLAH Geplaatst: 19 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2007 (bewerkt) hier ben ik hetzelfde probleem tegengekomen. Waarschijnlijk ligt dit aan Windows Vista, als je die hebt. De truc is om de compatibiliteitsmodus van IMGTool te wijzigen. Ga naar de .exe (dus geen snelkoppeling ofzo), klik er op met de rechtermuisknop, eigenschappen, tabblad compatibiliteit, "dit programma in deze compatibiliteitsmodus uitvoeren:", kies iets als Windows XP (SP2), Toepassen, Ok. Nu zou het weer moeten werken. kheb geen vista O.o kheb Windows XP btw er staat geen windows XP en en die andere werke niet :S Bewerkt: 19 december 2007 door WALLAH Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 hier ben ik hetzelfde probleem tegengekomen. Waarschijnlijk ligt dit aan Windows Vista, als je die hebt. De truc is om de compatibiliteitsmodus van IMGTool te wijzigen. Ga naar de .exe (dus geen snelkoppeling ofzo), klik er op met de rechtermuisknop, eigenschappen, tabblad compatibiliteit, "dit programma in deze compatibiliteitsmodus uitvoeren:", kies iets als Windows XP (SP2), Toepassen, Ok. Nu zou het weer moeten werken. kheb geen vista O.o kheb Windows XP btw er staat geen windows XP en en die andere werke niet :S probeer eens opnieuw installeeren van t programma IMGTool in dit geval Reageren
WALLAH Geplaatst: 20 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2007 hier ben ik hetzelfde probleem tegengekomen. Waarschijnlijk ligt dit aan Windows Vista, als je die hebt. De truc is om de compatibiliteitsmodus van IMGTool te wijzigen. Ga naar de .exe (dus geen snelkoppeling ofzo), klik er op met de rechtermuisknop, eigenschappen, tabblad compatibiliteit, "dit programma in deze compatibiliteitsmodus uitvoeren:", kies iets als Windows XP (SP2), Toepassen, Ok. Nu zou het weer moeten werken. kheb geen vista O.o kheb Windows XP btw er staat geen windows XP en en die andere werke niet :S probeer eens opnieuw installeeren van t programma IMGTool in dit geval al gedaan , lukt niet :S Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 Welke versie van IMGTool heb je? De nieuwste versie is 2.0 En als niks meer lukt zou ik als ik jou was GTA:SA opnieuw installeren dat is nog de enige optie dan. Veel succes nog;) Reageren
WALLAH Geplaatst: 21 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2007 Welke versie van IMGTool heb je?De nieuwste versie is 2.0 En als niks meer lukt zou ik als ik jou was GTA:SA opnieuw installeren dat is nog de enige optie dan. Veel succes nog;) kheb 2.0 kga nu ff opnieuw installeren hij werkt nog steeds niet , maar bedankt voor de hulp als iemand nog iets weet van mijn probleem plaats dan een reactie plssss Reageren
GTA_XP Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Geplaatst: 21 december 2007 Welke versie van IMGTool heb je?De nieuwste versie is 2.0 En als niks meer lukt zou ik als ik jou was GTA:SA opnieuw installeren dat is nog de enige optie dan. Veel succes nog;) kheb 2.0 kga nu ff opnieuw installeren hij werkt nog steeds niet , maar bedankt voor de hulp als iemand nog iets weet van mijn probleem plaats dan een reactie plssss Misschien kan je Spark gebruiken? >>KLIK<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.