_niickk Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 mischien een beetje duf en ik weet niet of er al een topic hierover bestaat (aangezien bij e zoekfunctie bij mij een foutmelding kwam) maar kan iemand me uitleggen hoe het werkt en hoe je ze erna weer af krijgt, of blijft het permanent? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 (bewerkt) Je instaleert mods door de instructies in de bijgeleverde Readme goed door te lezen, mijn tip is maak altijd Back Ups van je bestanden. Back Ups zijn reserve bestanden voor als de instalatie is mislukt, vervang deze bestandjes dan weer om de mods er van af te krijgen. Verder zijn er meerdere opties om mods te instaleren, met IMG Tool versie 2 en San Andreas Mod Installer kan het ook. Bewerkt: 19 december 2007 door DenkaanHenk Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 Je instaleert mods door de instructies in de bijgeleverde Readme goed door te lezen, mijn tip is maak altijd Back Ups van je bestanden. Back Ups zijn reserve bestanden voor als de instalatie is mislukt, vervang deze bestandjes dan weer om de mods er van af te krijgen. Verder zijn er meerdere opties om mods te instaleren, met IMG Tool versie 2 en San Andreas Mod Installer kan het ook. Eventjes in het kort. Je kunt ze erin zetten en ook weer eruit halen. Ben je vergeten een back-up te maken en loopt je spel vast? Dan moet je het spel opnieuw installeren. Je savegames gaan dan niet verloren. Reageren
xanderlechtx Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 ik heb een vraagske,ik heb 3dsmax en wil een player.dff file maken,,de txd file heb ik al gemaakt,,maar weet iemand een goeie!!tutorial om player.dff file te maken??want bv je wilt een simpsons mod make de txd heb je al maar hij moet redelijk dik zijn en zijn haar daar heb je toch player.dff file voor nodig denk ik he? verbeter als ik fout zit:p Reageren
GTA_XP Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 ik heb een vraagske,ik heb 3dsmax en wil een player.dff file maken,,de txd file heb ik al gemaakt,,maar weet iemand een goeie!!tutorial om player.dff file te maken??want bv je wilt een simpsons mod make de txd heb je al maar hij moet redelijk dik zijn en zijn haar daar heb je toch player.dff file voor nodig denk ik he?verbeter als ik fout zit:p Je hebt inderdaad de dff nodig ja Helaas kan ik je niet mee verder mee helpen omdat ik Zmodeler werk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.