Jump to content

IPB - Taal kiezen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ga naar mijn beheerderspaneel, en ik wil graag dat men forum in het nederlands is, dus ga ik naar langues, import langue, maar daar moet je dan op bladeren klikken want ik heb alleen maar engels. Heeft iemand het bestandje van de nederlandse taal voor ipb 2.0? :S

Geplaatst: (bewerkt)

heeeelp :puh:

>>> Door SummerBase: Gelieve geduldig te wachten totdat je een antwoord krijgt...<<<

Kan ik niet :puh:

Bewerkt: door Tallex
Geplaatst:

Ik heb eens zo een taal gedownload voor 2.0.

Maar dan ga ik naar cp en dan language importeren. Maar dat is een winrar bestand heb het uitgepakt. Is dus 1 map met allemaal bestandjes. Maar hoe kan je dan heel die map importeren? :S

Er staat dat het '.xml' or '.xml.gz' bestand moet zijn.

Maar het is maar een map met allemaal php bestandjes

Geplaatst:

Installatie instructies

1. Ga naar je ACP en login

2. Selecteer de Tab "Look and Feel"

3. Selecteer menu "Manage Languages"

4. Dan bij "Create new language set" "Base new language set on..." selecteer je "English" en vervolgens create new.

5. Nu krijg je een scherm waar je de details van deze nieuwe set kan aanpassen.

6. Wijzig Language Set Name: naar Nederlands

7. Klik op "Edit language set details"

8. Nu ben je klaar in de ACP. Op je webserver is nu een kopie gemaakt van de English taalset in forum/cache/lang_cache/

9. Daar staat dus nu een map met als naam een cijfer. Iedere keer als je een nieuwe taalset maakt krijgt deze een cijfer.

(eerste keer: 2, tweede keer: 3 enz.

10. Upload nu alle bestanden uit het bestand dat je downloade in die map met een Nummer (stap 9). Overschrijf dus de bestaande bestanden.

11. Klaar !

Succes !

Geplaatst:

Indien je gebruik maakt van het betaalde Invision Power Board 2.x kan je support krijgen in de verborgen klanten forum van het Invision Power Board forum en tevens support krijgen via hub customers support systeem of via de telefoon.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...