Naudin Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Ik heb dus het spel Need for Speed Prostreet. Nou eerder deze dag en de dagen daar voor kon ik het spel lekker spelen. Totdat iemand op mijn msn zat te lullen en ik even terug naar windows ging (wat eerder gewoon goed ging). Nou ik ging weer verder met het spel. Toen bleek het zo te zijn dat hij in het menu de hele tijd scrollt. Zonder dat ik iets doe. Toen heb ik het spel afgesloten en opnieuw opgestart. Het menu was normaal, dus ik denk, ik ga lekker verder met racen. Ik start de race, 3..2..1.. zwart scherm, terug naar windows, en dan zo'n verzenden niet verzenden scherm. Ik heb mijn computer opnieuw opgestart en nog deed hij het zelfde. Ook met andere races en andere auto's. Ik hoop dat iemand mij kan helpen Alvast bedankt, Naudin Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 misschien heb je een virus opgelopen tijdens msn. check het anders met een anti-virus programman als je die hebt. Don Stracci Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 noujah ik weet het niet precies maar mischien helpt het als je de savegames even backupt en het spel opnieuw instaleerd, of als je het spel update want er is net een nieuwe update uit. verder zou ik het niet weten Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 idd opnieuw installeren ik weet niet waar de savegame staat van nfs, maar misschien in mijn documenten ofzo dan kan je daar ff een backup van maken Reageren
Naudin Geplaatst: 21 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2007 Het is opgelost, de savegame was kapot en dus ben ik een nieuwe career gestart, toen deed hij het gewoon weer. dus maar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.