Jump to content

Releasedatum GTA IV gelekt?


Naudin

Recommended Posts

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • philip14

    6

  • nationalist

    5

  • thagtaking

    4

  • Black Force

    3

ik heb dit ook gelezen een werknemer van rockstar zij dat annoniem ik hoop wel dat het waar is want dan heb ik een helezooi geld :) hoop niet in februari want dat is een duur maand voor mij hoop wel dat het waar is dus :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste is dit niet gelekt.

Het zit zo:

Take2 heeft een rapport uitgebracht over het afgelopen fisicale jaar, en de vooruitzichten over het volgende ficiale jaar, wat afloopt op 31 april 2008. In dat rapport, of in een ander gesprek, is naar voren gekomen dat GTA IV tussen februari en april uit zal komen. Niks meer dan we al wisten dus.

Voor meer informatie kun je de homepage lezen, www.gtagames.nl, daar staat er ook een stukje over.

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste is dit niet gelekt.

Het zit zo:

Nee, zo zit het niet. Als je het bericht op MCV leest, zie je dat er 'iemand die dicht bij Rockstar Games staat' beweert dat GTA IV op 25 april uit zal komen (wat inderdaad in het uiteinde van Q2 valt). Rockstar Games zelf weigert een exacte datum te geven. In de financiële presentatie gisteren werd er gevraagd of Rockstar Games überhaupt een interne datum had vastgesteld, ook al wilden ze die niet prijs geven, maar ook hier wilde Rockstar geen antwoord op geven. Dus als er nu toch iemand met een datum komt, is dat of een lek, of flauwekul.

Rockstar heeft over dit gerucht laten weten "niet te reageren op geruchten en speculaties", dus met deze datum zijn we nog geen stap verder.

Link to comment
Delen op andere websites

ik las net op gta.pagina.nl dat de release van gta iv op vrijdag 25 april 2008 plaats vindt

dus ongeveer nog 4 maanden wachten

morgen wel de pre order kit bij frs

>>> Door Lantyz: Topic samengevoegd<<<

Link to comment
Delen op andere websites

ik las net op gta.pagina.nl dat de release van gta iv op vrijdag 25 april 2008 plaats vindt

dus ongeveer nog 4 maanden wachten

morgen wel de pre order kit bij frs

hij komt wolgens mij niet dan en trouwens er is nog geen release datum

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...